Enthousiast en onbezonnen. Heb je het tegen mij Saskia78? Zo ja, dank je schat, ik heb die duimen nog wel even nodig.
Wens je mannetje succes hoor Liek! Verder grappig om te zien dat hier alle oude bekenden weer eventjes terug zijn!!
Hey lief mailmaatje van me, Ik vind je een KANJER, dat op de eerste plaats! Heb echt bewondering voor je nuchtere en positieve kijk en dat mag iedereen lezen. Lukt mij helaas niet altijd, maar je helpt me aardig op weg Ook ik nader ronde 13 en we liggen zoiets gelijk op schema. Zoals je weet gaat ook mijn mannetje zijn kwakkie inleveren. Gaat volgende week woe gebeuren (hij wilde er toch wat meer onthoudingsdagen tussen dan 3 hahaha; moest tussen de 2 en 7 zijn) De arme stakker is natuurlijk ook zenuwachtig... Lieverd ik wens je alle suc6 van de wereld en hoop dat je iig niet langer hoeft te wachten dan de pendel van Sonja! Vrees dat die van mij niet gaat kloppen (Sonja heeft bij mij aug 06 gependeld)m Verder natuurlijk heerlijk gaan genieten van je vakantie, maar dat gaat ongetwijfeld lukken! Ik denk aan je meis! Hele dikke knuffel van Elvira!
Hoi Allemaal. Ook ik ga vandaag helaas het tijdperk van een jaar doorbreken.(echt balen, had zo'n goede hoop en zoveel tekenen, maar mijn lichaam luisterd niet naar mij!!!) Op 19 augustus 2005(mijn verjaardag) hadden we besloten om niet meer met de pil te beginnen en een klein dondersje te gaan creéren. Helaas is het ons nog niet gelukt, iedere keer weer goede hoop gehad, maar toch kwamen die verrekte duivels weer. Dan weer te vroeg en dan weer eens te laat, om gek van te worden. We hebben nu besloten om het nog 2 maanden aan te kijken en ondertussen gaan we ook nog heerlijk op vakantie. Mocht het ons na die 2 maanden niet gelukt zijn, dan gaan we ook naar de dokter toe. Ik weet al wat hij zal gaan zeggen, ik ben nu eenmaal een redelijk omvangrijk persoontje.(ik weeg 115 kilo, maar dat is al jaren stabiel!!) Dus hij zal wel zeggen dat ik zal moeten afvallen, om alles een betere kans te geven. Ik heb dus ook besloten dat ik ga lijnen en dan misschien ook minder(nou ja weet niet of dat lukt) bezig te gaan zijn met het verwekken van ons wondertje.(psychisch dan he niet lichamelijk). Ik heb ook besloten om dus een tijdje niet meer op het forum te komen, maar ik wens jullie allemaal uit het diepst van mijn hart veel succes, gezonde zwemmertjes en veel positieve testen toe. Liefs en een dikke knuffel Jetje.
Hetzelfde wens ik jou toe meis!!! Ik hoop dat we je gauw weer terug zien met goed nieuws. Liefs, mussie
lijkt inderdaad wel ons oude nod groepje haha. spijker vrouwtje jouw ook al lang niet gesproken meid, fijn dat je hubbie goede zwemmers heeft hoor... maar jij ook al in ronde 13 tjee tjee... misschien mogen we strakkies samen naar de mamma`s dat zal leukies zijn. lieve elvira bedankt voor je woorden, over het sperma onderzoek wist niet dat er onthoudings moest zijn van een aantal dagen zal eens kijken wanneer vriend het in de gedachten heeft.... ben nu ong dus als ik tot woensdag wacht dan is het te lang denk ik zal eens kijken wat het beste is en anders een weekje later hoor maak niet zo veel uit... maar onwijs spannend dat wel hoor.. nog ff sterkte met je laatste nod dagen.. en ja vak gaat zekers lukken nog 2 weekjes dan vertrek ik al ..........jum jum...... liek...
@ harriette meid heel veel sterkte met het afstand nemen en laat je niet kisten .. ook niet door overgewicht ik heb er ook last van en ze heeft er niets van gezegt. ik weeg 105 en ben 174 dus ook wat te zwaar hoor... ben pas 8 kilo kwijt geraakt dus probeer nog ff vol te houden ook..... hoop dat we je snel zien zwanger en wel.. knuffies.