hoi het zou eigenlijk de 12-08 me nod zijn ik heb de 08-08 en de 14-08 getest en negatief nu gisteren weer getest ( sorry kon het niet laten hoor) maar hellaas ook negatief. hoe kan ik dan nu me ongi verwachten en krijgen want zo word ik echt gek oja we gaan in sept op vakantie zo dan ook wel graag willen weten wanneer ik vruchtbaar ben kan ik dat gewoon blijven testen en met wat liefs kyra
tja negatief is negatief....helaas kan ik er niks mooier van maken ben je net gestopt met de pil? want dan het zijn dat je nog onregelmatig bent...ik weet t anders ook niet.. succes iig bengel
om te weten wanneer je vruchtbaar bent kan je het beste elke morgen voor dat je uit bed komt tempen of een ovaluatie test doen dan weet je precies wanneer je vruchtbaar bent. als je net bent gestopt met de pil kan het ook wezen dat je aan het ontpillen bent. of dat je er nu zo bezig mee bent en al een aantal testen hebt gedaan dat het daardoor wat uitblijft.
ik ben in juli gestopt met depil en heb me ongi gehad daarna en daarna niet meer zal inderdaad aan het ontpillen zijn maar ben je dan nog wel vruchtbaar???
hoe lang ben je al bezig met zwanger raken ? en idd ben je onlangs gestopt met de pil soms want dan ben je aan het ontpillen en kan je een onregelmatige cyclus krijgen hoelang ontpillen duurt dat is voor elke vrouw verschillend zolang je geen regelmatige cyclus hebt is het moeilijk na te gaan wanneer jij je eispronge hebt dan kan je ovulatie testen ( zie onze webwinkel ) gaan gebruiken of gaan temperaturen maar als je net van de pil af bent zou ik het gewoon rustig afwachten hoe vervelend dat ook is sterkte en succes met zwanger raken