Wij zijn allebei gamers! Zijn nu bezig met Super Mario Galaxy 2, echt cool! Hebben ook een PS3, manlief speelt vooral, Jak & Daxter, Ratchet & Clank, Bioshock en zijn favoriet Fall Out3. Ach ja.. ik vind het wel gezellig!!!!!
Hier nog een PlayStation-weduwe. Vind het eigenlijk niet zo erg. Hij heeft een eigen kamer met al z'n PlayStation spullen enzo, dus ik mag gewoon praten als ik dat wil en ik heb ook geen last van irritant geluid. Ik vermaak me beneden wel. Toen we nog kleiner woonden en de PS2 in de woonkamer stond waren er wel aardig wat irritaties. Maar nu nieteet ideale oplossing zo.
Pff.. ik herken het helemaal! Mijn vriend stapt z'n bed uit/of van de bank af en gaat gelijk PS3'en. Hij hoort/ziet niks en het geluid staat zo hard dat je op de galerij al hoort welk spel hij speelt:x
Ja die van mij zou het liefst de hele dag gamen. Gelukkig houdt hij er wel rekening mee als ik thuis ben, dan valt het nog wel mee. Maar hij is pas na lang zeuren minder gaan gamen waar ik bij ben. Hij is getrouwd met zijn PS3, vreselijk. En als ie niet aan de PS3 geplakt zit, speelt -ie mafiawars op Facebook...
Ik ben een single mama maar als mijn toekomstige vriend zou gamen vind ik het niet erg hoor, als ik maar mee kan kijken of spelen whaha. Ag het mag heus wel alleen als het echt de hele dag door is of je merkt dattie echt verslaafd eraan is , dan is het een ander verhaal..
Yep, hier ook een gamer! World of warcraft... Moet zeggen, dat na de geboorte van onze zoon, manlief een hele tijd (zelfs maanden) helemaal niet heeft gespeeld! Nu sinds een maandje of 2 zo'n 2 avondjes per week, maar dat vind ik niet erg. Dan kan ik ook ff lekker mn eigen ding doen! Een aantal jaren geleden was dat wel anders, toen heb ik regelmatig gedreigd dat ding de raam uit te gooien!
Hier ook een Word of Warcraft verslaafde. Hij komt zijn bed uit stapt achter de computer en voordat hij naar bed gaat moet hij ook nog een battle ground of dungeon doen haha Praten is er niet bij, maar ach zo zit hij er hele dagen achter en zo speelt hij weken niet. Dan speel ik meestal fanatiek WoW haha Gisteravond hadden we er nog bijna ruzie om gekregen. Voelde me een beetje remi op de bank.... Dan kan zijn level 80 death knight me gestolen worden en wil ik gewoon mijn vriendje naast me Dus ik begrijp wel een beetje wat je moet doorstaan hihi Liefs, Sam
Jups, die van mij gamed op zn pc, een of ander oorlogsspel op het moment ... en dan het liefst elke vrije minuut. Gelukkig heeft hij een oortje in en hoor ik er dus niks van. Helaas is het bij hem ook zo, met of zonder oortje, dat hij zich totaal niet meer bewust is van de rest van de omgeving. Inmiddels heb ik m'n eigen laptop, en ga ik in die tijd ook maar zitten inetten. Ik vind het jammer genoeg een stuk ongezelliger en veel minder leuk, en zou veel liever samen iets leuks doen zoals bijv. lekker een filmpje kijken.
mijn man games ook veel op zijn ps3 maar vooral als ik al lekker naar bed ben. Dat is zijn ontspanning na een druk dagje werken. Ik vind het ook niet erg. Ik game zelf ook wel eens. Ik ken iemand die begint met gamen als hij opstaat en stop als hij gaat slapen en laat zijn vriendin alles doen als ze uit haar werk komt. Werkt zelf niet. Nou dan had ik dat ding echt naar buiten gegooit
Mijn man heeft maar 1 spel: Fifa 2010 hihi... Dit doet ie hooguit een uurtje per dag. Voor de rest geeft ie niks om al die spellen en dan toch een ps3 hebben...ach ja
Ja hoor, hier ook een gamer, maar niet extreem. Er zijn af en toe periodes dat hij veel speelt en dan zit hij na het werk erachter, komt er vrij makkelijk achter weg om te eten en om de kids op bed te brengen e.d. en dan gaat hij er weer achter... ik zi dan op de laptop beetje zp-en e.a. of ik zit in de tuin met een fijn boek, t.v. heb ik soms geen behoefte aan, zit liever op internet... helemaal nu er geen bal aan is op tv... Ik heb er echt geen problemen mee, en mn man kan er redelijk makkelijk achterweg getrokken worden... Dat was eerder wel moeilijker maar heb hem op den duur (toen zat ie in een vrij fanatieke periode) wel duidelijk gemaakt, dat het absoluut geen probleem is dat ie gamed maar dat de meiden en ik voor gaan en daar houdt ie zich helemaal aan, super! oh en heb geen last van geluid, hij heeft koptelefoon op Enige is dan dat ik heel af en toe naar hem toe moet lopen om dat ding van zn hoofd te trekken om iets te vragen maar vaak staat ie zacht genoeg en hoort hij me prima. Ik moet zeggen ik heb geen klachten maar heb dan ook geen megafanatieke gamer in huis!
de mijne speelt af en toe ff op de ps3 maar niet dat ik me eraan loop te irriteren dan zit ik lekker op de lap een spelletje te spelen ofzo alleen als hij hem te hard heeft staan roep ik ff of ie wat zachter kan want de hele tijd van die gepimte raceautos horen is soms wel irritant hihi
Ja mijn man ook. Maar alleen als ik s'avonds ga douchen (das dus een half uurtje) of als ik niet thuis ben. Hij weet dat ik het niet leuk vind als ie gamed en doet het dus ook niet.
oooo jaaaaaaaaaaa ik herken het helemaal!! Ik kan mijn vriend ooit wel wat doen als meneer weer eens in zijn voetbal spel is verdiept,achter zijn ps3 grrr Ik heb hem zelfs een keer bijna op MP gezet haha daar is ie wel een beetje van geschrokken Nu gamed meneer nog wel maar lang niet meer zo veel en lang als dat het was liefs,
Uhuh, hier ook een gamende man mijn vriend is helemaal verslaafd aan zijn xbox, hij speelt bijna dagelijks online. Ik heb er niet zo'n problemen mee eigenlijk, ik ben er wel aan gewend. Door de weeks werkt hij veel savonds dus als hij dan speelt is het maar eventjes. Vrijdagavond is echt zijn game avond, dan gaat het ding om 20.00 aan om niet voor middennacht weer uit te gaan. Ook op zaterdag en zondag speelt hij altijd wel. Ach, ieder zijn ding, ik heb ook zo mijn (intensieve) hobby's. Daarnaast ben ik opgegroeid met 2 zwaar game verslaafde broers (die alle 2 de ICT in zijn gegaan ) voor mij was het dus niet zo'n verandering toen we 8 jaar terug gingen samenwonen! Ik vind sommige games trouwens zelf ook leuk, speel regelmatig wat op de computer of DS.
nee gelukkig niet. Wij hebben een ps2 maar mijn man weet niet eens hoe die werkt. Gebruiken hem meer als dvd speler.
Mijn vriend en ik spelen/speelden world of warcraft. Soms hij vaker (dan kon hij ook doorslaan, tot midden in de nacht gamen terwijl hij de volgende ochtend moest werken) en periodes speelde ik meer. Maar ik ben beter
aghh ja ik herken het ik HAAT die stomme ps3! hier elke dag gaat dat ding aan, hij komt thuis, of achter de laptop of gamen.. kan me er soms zo aan ergeren, ik zeg ook vaak van ik zal dat ding eens uit het raam gooien, maarja hij weet dat ik dat nooit doe. heel irritant, en dat geluid mag van mij echt nooit heel hard, daar word ik echt heel geiriteerd van hahaha. hij speelt zo'n boks spel, voetbal spel, en nog een of ander iets ik weet niet hoe ze heten hahha dat laatste kan ie ook online doen. maar gelukkig als ik vraag van mag ik ff tv kijken, dan zegt hij wel van ja even deze pot af maken, dan kan je, maarja, dan vliegt meneer wel weer achter de laptop!!