Gamen jullie mannen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sanjuan, 21 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    hier speelt ie nu ook assasins creed 2 echt wel vet mooi gemaakt

2. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik ken het.. ik heb gewoon zijn wow account nu niet betaald .. dus nu kan hij niet spelen :p

3. MamaG

MamaG Fanatiek lid

24 mei 2008
    1.298
    0
    36
    Omg Nijmegen
    Gelukkig doet die van mij het ook niet de hele dag, want anders zou ik het spel waarschijnlijk ook minder mooi vinden;)

4. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

pfff hou al je blief op hahahaha
    me vriend zit elke avond achter ze xbox...
    oke ik ben ook verslaaf geweest aan me ps3 met call of durty maar kom op...
    HALLOOOO ik ben zwanger je krijg een kleine verwen me een beetje en de kleine ook inplaats van achter die stomme tv te zitten....:x

lijk wel of je soms helemaal niet bestaat en dan hoor je af en toe wel van " schat weet je het al???" dat ik van je hou...."

Nou laat zien knuffel me laten we gezellig film kijken of zo inplaats van dat gekke fifa gedoe op die xbox...
    elke keer het zelfde spelletje en zelfde muziekje ik word er eg knettergek van...:$:$:$

5. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Idd! Dan gaat het er voor mij toch ook wel écht over...
    Pfff...soms vind ik het ook wel leuk dat ik dan gewoon lekker kan internetten maar voor hem bestaat soms echt alleen dat spel nog maar hè! :(

6. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    mijn vriend gamet ook (op zijn laptop) maar ik ZP! dus we staan quite... :D

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.825
    19.154
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Hier net zo hoor. Wat maakt het uit? Als ik samen met hem iets wil doen (of hij met mij) dan zeggen we dat gewoon. Vaak is het dan nog wel even doorspelen tot een handig moment om op te slaan of even een berichtje aftypen.

Het maakt mij niet uit of hij nu zit te gamen, een boek leest of tv kijkt. Fijn toch dat hij op dat moment lekker iets doet ter ontspanning? Doe ik toch ook. Ik kan me er niet druk om maken.

8. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Ik ken het niet mijn man gamed helemaal niet.
    Wij hebben een wii staan met ruim 500 spellen ed maar heel af en toe speelt hij er is op.
    Ik ben eerlijk gezegd wel erg blij dat ie geen gamer is.

9. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Zo erg als bij sommige verhalen die ik lees ik het zeker niet!

Maar altijd pakt hij die laptop op zijn schoot en speelt hij Championship manager.. En dat is echt het meest domme spel dat je ooit hebt gezien! :)
    Als hij nou iets zou spelen wat ik ook nog wel leuk vind :p (ik hou ook wel van gamen, maar doe het niet zo vaak).
    Maar nee hoor, hij moet virtueel een voetbalclubje managen met allemaal statistieken (het is ook nog een oud spel, dus alle spelers zijn al met pensioen!)

Bekijk bijlage 88042

Ach ja, het houdt hem van de straat zullen we maar denken ;)

10. Manon26

Manon26 Actief lid

4 dec 2009
    120
    0
    0
    hotel medewerker
    Limburg
    Mijn mannetje speelt continu reversi op zijn iphone! ook op de gekste plekken dus, handig zon mobieltje!;) maar ik denk dat ikzelf toch de grotere gamer ben met mijn wii (Teveel testosteron he):D

11. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.825
    19.154
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Oh ja, dat Championship manager is inderdaad zo'n suf spel! Ik snap niet wat daar aan is! Dat heeft de mijne ook nog een tijd gespeeld.

12. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Ik heb nog niet alles gelezen (zag het topic nu pas :)), mijn man is een echte gamer ja, heeft een PS3 (en een PS2 maar daar speelt ie 'natuurlijk' niet meer op), allerlei verschillende xboxen (xbox, xbox elite, 360 etc), een Wii, een psp, dsi's etc etc, tevens heeft hij een eigen gameroom, maar omdat we daar (nog) geen internet hebben speelt hij nu beneden in de huiskamer.

Naast het feit dat hij een gamer is, werkt hij ook in de game industrie en gaat hij twee keer per jaar naar een lan party.

Hier dus een echte verslaafde ;)

13. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland
    Ja, hij gamed zo nu en dan! Meestal 's avonds als ik allang op bed lig..
    Hij speelt op de Xbox modern warefare 2 samen met zijn broer en schoonzusje...

Mijn vriend is nog niet zo erg hoor! Ik speel soms ook wel eens, maar mijn zwager en schoonzusje zijn 10x erger... wacht 100x erger!

Ze hebben een zoontje van dik 17 maanden en die zit de hele dag... JA DE HELE DAG!!!! in de box zodat hun kunnen gamen of slapen!
    Het kind is nooit buiten de box, behalve als hij warm eten krijgt!

14. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ohh echt waar? Gaan ze ook nooit met hem wandelen ofzo? Wat erg. Heb je daar wel eens iets van gezegd? En gaan ze echt slapen als hij in de box zit? Lekker onverantwoord zeg.

Mijn vriend is ook wel redelijk verzot op zn ds en hij gaat ook wel is mee naar de wc, hahaha....En we hebben een WII, maar juist sinds de komst van ons kindje wordt daar amper nog gebruik van gemaakt.
    Ik heb zelf ook een DS, maar die is al zo lang niet meer gebruikt. Geen idee waar die ligt :)

15. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland

Ik heb dit spel zelf ook gespeeld maar dan online en ik vond het geen suf spel. Ik heb met twee teams mee gedaan en heb met beide teams verschillende bekers gewonnen. Vind het ook erg jammer dat ze er mee op zijn gehouden. Was wel een leuke hobby.

16. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    JAAAA!

De mijne is zowat elke vrije minuut achter zijn pc!
    Hij heeft sindskort een groot bureau met PC in de living gezet, echt ZIJN plekje hahahaha.

Hij was eerst verslaafd aan World of Warcraft... echt niet normaal! kon er dan ook op zo een manier over vertellen dat je bijna zou denken dat het allemaal ECHT is...

En nu speelt hij elke dag Starcraft...een online spel..oorlogje spelen ofzo!
    hij was daar vroeger héél verslaafd aan, zei hij. Nou, nu dus weer.

Ach....soms is het wel irritant.. hij lijkt dan net een accesoire in huis, zo stil achter die pc de hele dag... en dan dat geluid erbij de hele dag..... GRRRRR.

Maarja, ik zit zelf ook zo vaak ik kan achter mijn laptop dus wat dat betreft passen we goed bij mekaar.

Hij zijn games... ik mijn babypagina's....

17. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    hahaha nou als hij zo veel zit te spelen ..
    dan zeg ik er echt wel wat van .. hij kan nu niet spelen omdat ik zijn wow account niet betaald heb
    lullig he :p

en dat geluid ... of uit.. of koptelefoon op
    ik word gek van die geluidjes

18. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Hmz ik moet er nog wel bij vertellen dat mijn WoW verslaafde geen werk heeft. Als hij werk heeft gevonden neemt hij dat zo serieus dat er alleen maar in de weekenden gespeeld wordt.

Zijn toch weer verzachtende omstandigheden :D Maar ondertussen wordt ik er af en toe stapelgek van:p

Liefs,

Sam

19. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.062
    1.296
    113
    Nederland

Beetje late reactie, maare....
    Nee, ze doen niets met het kind! Tja, wandelen naar de winkel, telt dat ook?!
    Mn schoonouders nemen 'm altijd mee of m'n vriend en ik.

Elke stuiver die ze moeten omdraaien voor hun zoon is te veel, die wachten altijd tot ze het krijgen van mn schoonmoeder. Echt niet normaal! Ik kan me er ook echt aan irriteren..

Mijn schoonmoeder en ik zeggen er continu wat over, maar dan krijgen we een grote mond terug of een raar gezicht van; waar bemoei je, je mee!

Tja, doen hun het niet... dan doen wij het, maar dat is juist het gene wat ze willen, dat andere mensen het betalen! Maar goed, voor hem ( de kleine ) hebben we dat wel over!

20. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Check de tijd;)

We komen net sàmen achter de WII vandaan:D:D We hebben hem vanmiddag gekocht, dus moesten hem natuurlijk ff uitproberen. En nog niet eens alles gespeeld hè:p

Maar buiten de WII, ben ikzelf niet zo'n gamer. Vent des te meer. Heeft beide Assasins Creed spellen op de ps3 uitgespeeld en speelt verder vaak spelletjes op de pc (O-game, Call of Duty, maar ook rustig een poosje bubbles of andere onzinnige spelletjes)..Ik heb er op zich geen problemen mee, maar als hij doorslaat, dan trek ik wel aan de bel. Wil wel dat meneer normaal meedraait in het gezin en huishouden. Gelukkig gaat dat allemaal goed, maar het is in het verleden wel anders geweest, die hobbel hebben we inmiddels gelukkig overwonnen...

Achja, het enige wat aan mannen veranderd in de loop der jaren is hun kledingmaat, verders blijven het kinderen:D

Deel Deze Pagina