ik wil {als ik het voel hou!} zaterdag pas testen..... maar ik vind hetw el heel spannend... zelf nu ik een cyclus van 28 dagen aanhou ben ik overtijd!!! Maja ik moet uitkijken dat ik mezelf niet teveel hoop aanpraat maar nu kan ik het echt niet meer loslaten... het blijft in mijn gedachte! meiden, tnxx jullie zijn allemaal schatten.. bedankt dat jullie meedenken en duimen!
Nou, je houd ons wel in spanning zeg! We gingen gelijk op, dus nu ook he meid! Het kan nog alle kanten uit. Zelfs als je zwanger bent, dan kun je nog wat bloed verliezen, is heel normaal. Goed van je dat je zaterdag pas gaat testen. We duimen onze vingers nog steeds blauw!! Knuffelszzzz
@zonnestraal... dankje mei voor de lieve woorden ik hoop dat we nog stede sgelijk op gaan! maar ik ga het echt vol proberen te houden tot zaterdag! kan ik mooi met een dikke zwangerschapstest gaan gillen! {of niet natuurlijk!}
Als je met je vinger naar binnen gaat voel je een soort bobbeltje. en die is zacht bij de vruchtbare periode en harder erbuiten. Bij mij is die kanonhard.. en nog altijd niks.. zal het een teken zijn??
Jeetje spannend Anniek!! Ik denk spiek ff hier mee op het forum maar je bent dus nog steeds niet ongi.. Ik ga ook ff meeduimen!
Ook ik gluur nog wel mee. Spannend meid, ik duim voor je dat het raak is. Wel knap dat je zo lang kunt wachten!
dankje dames... jullie zijn kei lief ik heb nu zenuwen dat het barst... nog steeds geen ongi!!! Aaaaaaaahhhhhhhh het ergste ik durf eigenlijk nu ff niet te testen, ben bang voor de teleurstelling....
kon het niet laten moest ff pendelen voor je volgens de pendel heb je 7 juli (morgen dus) een positieve test *duim duim duim*
Aaaaah wat spannend Anniek, kan me voorstellen dat je enorm zenuwachtig bent. Nog 2 nachtjes en dan kan je testen, hoop echt voor je dat het positief zal zijn!!!
ja ik wil het nog idd twee nachtjes volhouden... maar een verdere update... Ook mijn baarmoeder mond lijkt behoorlijk hard. Lijkt net een klein bolletje, tja alleen dan niet helemaal rond he! verder helemaal niks te bekennen, geen bloed geen bruin niks meer! Duszzz spannend?
Echt knap dat je het tot zaterdag volhoudt hoor. Ik had denk ik niet zo sterk in mijn schoenen gestaan. Ik heb op dit moment ook geen testen in huis puur om mezelf te beschermen haha. Spannend hoor ik duim voor je!
Hoi Anniek, Ik volg al een tijdje je verhaal en vind het nu wel erg spannend hoor. Ik vind het wel heel knap dat je tot zaterdag wil wachten met testen, dat zou ik niet kunnen. Elke dag kijk ik even of je een berichtje heb achtergelaten, ik leef dus erg met je mee. Ik heb er een goed gevoel over en denk dat jij over 40 mamma bent. SUCCES ZATERDAG!
succes en we wachten allemala in spanning op je antwoord!!! duim duim duim hihi groejtes krulliewullie12(esther)
Ook ik zou nooit zo lang kunnen wachten, had die test allang gepakt, en als er 7 dagen tussen zit dan moet je wel verschil kunnen zien lijkt mij! En wat betreft je baarmoedermond voelen, dat heeft alleen zin als je dat regelmatig doet, dan voel je namelijk echt de verschillen. Ik kon niets met de termen "topje van je neus" of "zoals je lippen" Maar ik ging meer uit van de verschillen tussen de dagen en nu is ie sponsachtig met een puntje er in.... En het verschil was erg duidelijk te voelen! Groetjes Daphne
dank jullie allemaal meiden! Het is nog steeds erg spannend.... ik houd rekening met een teleurstelling maar ik heb wel erge hoop! Mijn buik steekt af en toe en ook me borsten doen af en toe pijn.. ook heb ik nog grotere tepels.... Ik weet het niet het enige wat ik wel weet is dat ik het super super spannend vind.... Verder is er geen ongi t bekennen maar laatst dan wel wat beige afscheiding {innesteling???} Ik wil niet teveel hoop hebben, maar als ik eerlijk ben heb ik dat toch! Ik vind het trouwens ook van mezelf erg knap dat ik al zolang heb gewacht! 8) HIer liggen twee test klaar! Al weken..... Normaals bedankt meiden, die support doet me echt goed! *knuff*