Nou voor mij ook Game over.... Ongeduldig als ik ben heb ik net een CB test gedaan omdat ik overtijd ben.. En niets!! Ben nooit overtijd... Zou ik hem te vroeg gedaan hebben ? Liefs
@ angela27-> nog niet game over joh! kijk maar eens naar wanneer ik dit post allemaal.... ik ben inmiddels 7 dagen {geloof ik} overtijd en nog geen ongi. Dus ik denk dat je misschien wat vroeg was.... probeer het net als ik nog een weekje vol te houden en andres over een dag of 3 met ochtendurine!!!
Ja misschien was ik ook wat te snel, maar ik heb helemaal nergens last van wat op zwangerschaps kwaaltjes lijkt. Behalve dat ik duizelig ben en mijn hoofd onder de pukkels zit.... Kan ook zijn dat mijn ongi uit blijft van de stress.. Heb nogal een drukke en stressvolle periode deze maand... Ik wacht gewoon weer af....
Ik weet niet of je dit helpt, maar tijdens mijn vorige zwangerschap had ik nergens last van. Het verschil in afscheiding merk ik nu pas op omdat iedereen erover schrijft. Destijds heb ik er nooit iets van gemerkt. Toen ik zwanger wilde worden (en mijn vriend ook natuurlijk) was het in 2 rondes raak. Ik heb getest omdat ik een aantal dagen overtijd was en anders nergens om. Ik heb tijdens de zwangerschap ook nergens last van gehad behalve dan dat ik vele vele kilos ben aangekomen. Nooit misselijk, ijzersmaak, afscheiding. steken of wat dan ook. Niet vooraf en niet tijdens. Je ziet dus: het zijn veel voorkomende verschijnselen, maar het hoeft niet ! Nu heb ik allerlei klachten, maar die komen voornl doordat je er nu zo mee bezig bent. Het voordeel van dit forum is dat je weet waar je op moet letten. Het nadeel is dat er nu veel meer dingen zijn die je opvallen. Ik kan me niet herinneren dat ik tijdens mijn vorige zwangerschap de vruchtbare dagen heb uitgerekend. Gewoon klussen en hopen op een wonder....Doe ik ook ! (alhoewel het wel prettig is te weten hoe het zit)
ja gestest!!! Ik denk persoonlijk positief... maar ben een foto aan het proberen te maken! Ik tril helemaal!!!!!!!!!!1 moet ff gille hoor-> aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
YES, YES YES. Niets mooier dan een (licht)rose streep. Nou ja, de rose wolk waar je nu in komt!!! Van harte!!!!
Die zijn hartstikke duidelijk, gefeliciteerd met je zwangerschap!! 8) ps en nu je banner veranderen!!!!!
geen twijfel? echt niet? weten julli ehet zeker?? ik geloof het wel maar me vriendje niet?!!! hahahaha maaruh 1 probleempje... ik wil me banner aanpassen maar welke cyclus moet ik nou aanhouden?
Ja hoor!! Positief!!! Gefeliciteerd meid, je bent echt zwanger!!!!! Leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Geniet ervan :-D Liefs, Anouk.
Jaaaaaaaaaaaaaaa die is positief!!!!!! Van harte gefeliciteerd meis....je ziet het...de aanhouder wint!!! Helemaal niks 'game over'....