Gamers

Discussie in 'De lounge' gestart door Riette89, 26 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Asherah

Asherah Bekend lid

22 mei 2012
    807
    0
    0
    Istanbul
    Ik speel al vanaf TBC World of Warcraft op hoog niveau. Jammergenoeg gaat dat nu niet meer en speel ik op het moment alleen casual. Ik verheug me wel op de nieuwe expension en ik hoop dat mijn zoontje dan eindelijk doorslaapt zodat ik weer kan gaan raiden ;) Verder eigenlijk niet zo'n gamer, alleen verslaafd aan WoW dus :p

2. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Veel WoW spelers :D leuk!
    Ik ben zelf niet van de online spellen,na een tijd begin ik het saai te vinden. :) Ik moet meer actie hebben schieten klimmen,rijden e.d
    :)
    En de Mario spellen zijn en blijven altijd geweldig! :D

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    MMORPGs vind ik ook tof, heb een behoorlijke tijd Maplestory en LaTale gespeeld..

4. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    Jaa hier ook gamefan hoor! Heb er niet meer zoveel tijd voor (eigenlijk alleen als mn dochter slaapt.... :))

Ik speel voornamelijk Zelda. Heb een NES, N64, Gamecube, Wii, DS en 3DS. Hierop heb ik veel RPG's, ben echt in staat een console te kopen als er een goede Zelda op uit komt, zit nu te kwijlen op de Nintendo Wii U special Windwaker edition....

Mn vriend vind 300 euro te veel voor een spel wat ik ook al op de gamecube heb.... pfff ;) Ik wacht de E3 even af, hoop zo op de nieuwe Zelda aankondiging, en stiekem ook wel een beetje op een special edition daar van :D

Verder speelde ik vroegah toen ik nog thuis woonde graag Alien op mn broers playstation, zag m laatst voorbij komen op marktplaats met nog een aantal andere spellen en dus die console er bij... heb er echt over zitten twijfelen maar heb nu al zo weinig tijd!

en eer dat mn dochter groot genoeg is om mee te kijken als ik Alien zit te spelen.... hihihi....

Ik ga het met een aantal jaar maar eens rustig opbouwen met Mario ;) Mn vriend is geen gamer, dus ik wil mn minime wel graag wat goeds meegeven ;):cool:

5. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.751
    918
    113
    Ow poeh ja.. Ps3! Ik heb ook een hele poos WoW gespeeld, maar dat was niet goed voor mijn nachtrust, daar was ik ´s nachts nog mee bezig..:D

Op de ps3 speel ik van alles.. Van shooters tot Assasins creed tot heavy rain tot uncharted, teveel om op te noemen eigenlijk!

6. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    @Deerne: Gaaf hoor zoveel consoles!! Word er jaloers van! :D
    Inderdaad een gamer girl van de kleine maken! :cool:

Als onze kleine er is wat nog wel even duurt maar de tijd vliegt! :D Zal ik ook weinig tot gamen over komen maar, ach de kleine vrije tijdjes pik ik dan toch even mee ;)

7. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Hier vooral mmo's. Man en ik hebben allebei een gamepc dus daar komt geen ruzie over haha.

We hebben elkaar ook leren kennen in een mmo, DAoC. Man is toen WoW gaan spleen, ik ben nog even in DAoC gebleven maar toen ook naar WoW gegaan. We zaten ook in een raidguild. Man is toen nog een stapje verder gegaan naar een top guild, ik ben gebleven waar ik zat. 3 keer per week raiden was al genoeg voor mij haha. Ergens midden in de zwangerschap van onze oudste heb ik de friend rank aangevraagd en zit nu nog als friend in de guild.

Verder hou ik ook wel van de Final Fantasy spellen, heb ook StarCraft 2 en diablo 2 en 3. Mass Effect en Bioshock en nog een heleboel games op steam. We hebben een ps1, 2 en 4. 3 is kapot gegaan maar er komt er wel weer 1. Ook nog een xbox 360 en een wii. Oh ja en sinds kort heb ik weer een psp, beetje verslaafd geweest aan crisis core en kwam het spel tegen en zag het weer helemaal zitten.

8. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Ik speelde vroeger WoW maar toen ik zwanger werd kon ik er niet meer tegen (erg duizelig) en nu game ik nooit meer. Vriend wel trouwens maar ook niet meer zoals vroeger.

9. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Gamecube wil ik ook wel weer maar voorlopig andere prioriteiten.

10. Spruitemoeder

Spruitemoeder Bekend lid

10 feb 2014
    618
    0
    16
    NULL
    NULL
    COD zombies! Op de ps3. Nu echt geen tijd en energie meer voor helaas...
    Sinds november al een ps4 staan. Nog niet aangeraakt :(

11. dotje1986

dotje1986 Fanatiek lid

25 apr 2007
    1.759
    194
    63
    Ik speel regelmatig CoD Ghosts op Ps3 samen met mijn man. Dat is meestal als dochters op bed liggen.

12. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    Hier ook fanatiek gamer ^^ Vooral gek van RPG's eigenlijk, maar als ik de lijst aan games op steam doorkijk heb ik van alles wat ;)

Qua consoles hebben we hier staan een NES, snes, gamecube, ps1, 2 en 3, xbox en de xbox360. Ook hebben we (gelukkig) allebei een game-pc.

13. Riette89

Riette89 Fanatiek lid

28 apr 2014
    1.097
    682
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Gaaf!! Cream86 :D

Mijn vriend speelt geen games, Jammer genoeg. :(
    Hij vindt het alleen geweldig als ik weer tegen me Tv scherm schreeuw Omdat iets weer niet wil lukken,haha :p

14. Joycey

Joycey Niet meer actief

Dit is ook op mij van toepassing, helaas ;)

15. Audrey2014

Audrey2014 Actief lid

24 dec 2013
    335
    7
    18
    NULL
    Flevoland
    Speel af en toe nog wel is op de ps3,
    heb echt tijden dat ik er ineens weer achter ga zitten

speel zelf Call Of Duty,
    en vind Borderlands wel is leuk om samen te doen met me vriend
    en op de computer speel ik samen met me vriend Runescape sinds kort (ben ik begonnen daarmee)

Speelde vroeger vooral ps2, maar hou me de laatste tijd niet zoveel meer bezig met de playstation

16. Tutu

Tutu Fanatiek lid

30 jun 2013
    1.089
    0
    36
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik heb jaaaaaaren de Sims gespeeld. Heb het nu al een paar maanden niet meer aangeraakt, omdat ik niet zo lang achter de laptop kan zitten :) Was anders wel leuk geweest tijdens mijn verlof.

Ik denk niet dat ik er nog echt aan toe kom voorlopig :p

17. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Heb heel lang WoW gespeeld. Maar nu dus niet meer, te druk met andere dingen.

18. MamaEva86

MamaEva86 Bekend lid

9 apr 2014
    588
    26
    28
    Leiden
    Oh jaaa! De sims! Ik heb nu weer de sims 3 op de pc staan! En Rollercoaster Tycoon en Caesar ben ik ook heftig verslaafd aan geweest.

19. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam

Ik doe ook disney spellen samen met mijn dochtertje van 5 erg gezellig en dan gaan de jongste 2 ( 2 en 3) met ieder een controller in hun hand op de bank zitten alsof de hele familie speelt hahaha :D ik speel de gewelddadige spellen pas na 20.00 dan liggen alle kids op bed :D

20. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Jaaaa!

Hier gek op mass effect, assasins creed, tomb raider en halo!
    Halo speel ik co-op met mijn man. Omstebeurd sniperen hihi. Dus de een loopt het level, de ander is er om diens rug te beschermen.
    Gezellig samen romantisch achter de xbox!!!

Bioshock wil ik ook graag spelen. Ik mag ze lenen van mijn zusje ( zwager) voor straks met verlof!

Waar ik toch ook wel enigszins verslaafd aan ben zijn spellen zoals rolercoaster tycoon en de sims!

Deel Deze Pagina