Verder was ik een enorme fan van rpg: final fantasy. Heel wat delen gespeeld maar vanaf deel 12 een beetje mijn interesse erin verloren. En wie heeft nog mario world op de nintendo 64 gespeeld??? Die was zoooooo leuk! Soms haal ik hem nog eens uit het stof. En uren mario kart gespeeld. Was zo goed dat ik uit verveling vroeger maar eens op de kop ging spelen. ( hing ik ondersteboven over de bank hihi)Totdat ik daar ook weer zo goed in werd dat je altijd maar won. Ook nog zelda fans in de zaal????
niet echt fanatiek meer maar speel al zo'n 13jaar CS. Heb er zelfs mijn man leren kennen Zo heeeeel nu en dan speel ik t nog wel eens als de kids het toelaten maar heb er gewoon geen tijd meer voor nog meer dames die cs spelen? of ben ik de enige met zo'n old skool game?
Hier een groot Counter Strike fan . We hebben pas een nieuwe gekocht. Meestal gaat mijn man achter de computer en ik de laptop en dan spelen we samen of met nog een paar vrienden die dan vanuit thuis verbinding maken.
Cs:GO? ik speel nog steeds de normale versie. vind die nieuwe eigenlijk maar niks. GO en ehm welke was die andere, oja source. niks voor mij, ik hou t bij de normale
Go kan wel ja, hiervoor de source gehad en daarvoor nog eentje.. Ik moet elke keer wel een avondje wennen maar dan vind ik het toch wel een verbetering.
Dat is meestal bij alle nieuwe spellen van een serie zo,jammer genoeg Zelfde bij Assassin's Creed. Ik Ben van alle spellen heb zelfs een tattoo ervan. Maar Assassins Creed 4 slaat totaal nergens op. Heb het een half uur gespeeld en werd alleen maar kwader want het heeft totaal niks met ''The Creed'' te doen. Schippen beroven.. Dan had ik wel Pirates of the carribean gekocht als ik dat wou spelen
Ik ben hier momenteel verslaafd aan: https://www.youtube.com/watch?v=6bEUly39S18 (Zie nu de kattenharen.. sorry ) Niet bepaald een uitgebreid spel, maar ik vind het heerlijk
Micchan. leuk, dat spel heb ik op de Wii (dansmat) maar zo kan je t idd ook doen stuk minder vermoeiend dan op de Wii whaha
Wij speelden en runden vroeger een server voor MoH, CS:S en CoD. We missen het wel en het kriebelt om weer te gaan spelen dus wie weet doen we het ook weer.
Heel lang wow gespeeld eerst in vanilla zelfs field marshal titel gehaald voor pvp toen in burning crusade gaan raiden op hoog niveau en nu met de laatste expension kan het niet meer. Toen begonnen m'n laatste co-schappen en nu werk met diensten dus dat kan echt niet meer Speel heel af en toe nog eens en dan is het vooral sociaal praten met oude ingame vrienden, waarvan er ook heel veel nauwelijks meer spelen. En verder soms wat psp alleen we hebben de 4 en alleen nog FIFA daarvoor. De 3 staat op zolder maar die pak je dan toch niet zo snel Blijf het leuk vinden dat er ook altijd genoeg andere vrouwen zijn die gamen! Mij directe collega bijv ook en we zijn allebei ook gek op formule 1 als vrouwzijnde.
Yup hier een gamer Final Fantasy Resident Evil Kingdom Hearts Legend of Zelda Metal Gear Solid/Rising Devil May Cry Assassins Creed Elder Scrolls V: Skyrim Silent Hill Soul Calibur En heel veel andere spellen XD Ik speel op ps3, xbox 360, pc (World of Warcraft) en dan een hoop oude consoles
Hier ook een gamer Man houdt er ook van maar denk dat ik er meer tijd aan besteed.. Opgegroeid met Nintendo.. De 64 staat nog hier boven, ik vind de oude spellen soms nog het leukst.. Banjo Kazooie, Donkey Kong, Mario, en uiteraard ook groot Zelda fan.. Op de pc speel ik van alles, van FB games, tot het hele scala van Bigfish games (Dash games of hidden object games).. Maar ook MMORPG's in de stijl van WoW.. Ik speel dan wel vaak de gratis kopieën, heb niet zoveel budget om maandelijks te betalen Ben niet zo van de shooters.. Hier hebben we ook 2 pc's, naast elkaar, als we allebei met hetzelfde spel bezig zijn spelen we samen Of tegen elkaar Nu sinds kleintje een stuk minder tijd, maar in de avonduurtjes dan vind ik het heerlijk om af en toe ff paar uurtjes lekker te gamen..
Als er de tijd voor is en we zijn weer in de game fase beland dan spelen we call of duty (meerdere spelen van ) of battlefield. Heerlijk!