Grootste reden waarom ik nooit WoW ben gaan spelen, is omdat het maandelijks geld kost. Ik wil dan wel 'waar voor mijn geld' krijgen en zou dan echt véél te veel spelen. In de tijd dat het werd uitgebracht tijd was ik nog student. Ik weet zeker dat ik mijn studie niet had gehaald, als ik toen een WoW account had gehad. In die tijd speelde ik héél veel Baldur's Gate en Neverwinter Nights. Ook meer dan goed voor me was. Nu zou ik het echt zonde van mijn geld vinden, zo'n maandabonnement op een game. Er gaan soms 2 weken voorbij dat ik helemaal geen tijd heb om te gamen. Vind ik weggegooid geld. En de schaarse tijd, die ik dan heb, zou ik moeten besteden aan dát spel en niet aan andere spellen, anders is het helemaal zonde van de tijd.
Eigelijk staan ze alle drie wel los van elkaar 1 Is in Rapture 2.Ook in Rapture Infinite. Is in Columbia Maar het verhal is bij alle drie anders,Ze zijn alle drie het spelen waard!
Ik speel als de kinder in bed liggen, Soms speel ik een tijdje vrij fanatiek en dan weer weken lang niet, het ligt er Maar net aan hoeveel zin ik heb. Mijn main is een blutelf frost mage dan heb ik nog wat lvl 90 twinks Troll Wiederherstellung / Gleichgewicht Druidin Untoter Zerstörungs Hexenmeisterin Orc Wiederherstellungs Schamanin en nog 2 die ik voor het nieuwe deel op lvl 90 wil hebben. lvl 88 Blutelf Schatten Priesterin lvl 70 Blutelf Tierherrschaft Jäger Vanavond eerst Maar een ronde Ordos, hopelijk krijgen mijn twinks nog wat moois
Moet 2 nog spelen, ben er ooit aan begonnen maar toen niet echt direct veel zin en daarna niet echt tijd en uiteindelijk vergeten. Heb een poos geleden ook F.E.A.R weer op mijn pc gezet maar er is ook nog niks van in huis gekomen.