Gameverslaafden..

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Jucade, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Phantom Hourglass moeilijk? Oh ik vond het een van de makkelijkste Zelda's ooit. Wel erg leuk en fijne besturing met de stylus, maar het verhaal was wat kort (zoals de meeste handhelds) en de eindbazen in de kerkers vond ik erg makkelijk. Bij een eindgevecht niet een keer dood gegaan, dan vind ik het eigenlijk te makkelijk, maar ondanks dat wel weer een erg mooie en sfeervolle Zelda.

Nu lekker met mijn mannetje SSB Brawl aan het spelen. Bijna de Subspace Emissary uit op 100%.

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Oh voor walkthroughs kijk ik altijd op www.gamefaqs.com als het daar niet staat vind je het nergens.

3. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    het probleem is dat ik altijd erg zenuwachtig word van zulke spelletjes :) al die vijandjes die ineens verschijnen raak nu alweer in de stress whaha :D en dan geef ik het maar weer op :(

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ligt er denk ik aan wat je gewend bent ;) ik vind het heerlijk, puzzels oplossen en zo. Ik wil ook altijd alle sidequests gedaan hebben. PH is echt een hele goede.

5. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Zal ik het nog eens erger maken dan? Ik ga dus waarschijnlijk een extra pc kopen, alleen voor m'n sims haha. Erg he! Maar m'n pc is nu dus ook supertraag door alle downloads en uitbreidingen en de nieuwe heb ik er nog niet eens op gezet. Ik heb alleen al aan downloads zo'n 3GB! :oops:

6. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hier ook zo'n fanaat!
    Speel de sims 2 op pc, heb alle (incl. nieuwe) uitbreidingen en accesoirepaketten! Ik download ook haartjes en kleertjes enzo :oops:

Verder heb ik sinds een week de wii (+ de fit) en ik ben hooked! :)

Mijn vriend zit dan op zijn pc (we hebben er 2 naast elkaar) te WOWen :) :)....verder is het wel gezellig hoor :p

7. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

:) :) :) :) herkenbaar...ik heb ook een nieuwe pc gekocht! :p

8. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    haha nou wij hebben de pc waar ik nu op zit ook voor spelletjes genomen hoor haha maar op de laptop lukt het niet om er internet op zetten hij pakt het installeren niet :( en die is dus helemaal te sloom om spelletjes op te zetten..

ben trouwens ook wel benieuwd naar the sims 3!
    als die uit is dan koop ik alle delen van the sims 2 want die zullen dan wel goedkoper worden :p

@ Loeki2: ja ik ben dat niet gewend haha vind bijvoorbeeld GTA ook helemaal fantastisch! maar niet om te spelen...vriendlief speelt en ik kijk en geef aanwijzingen haha probeer het wel..dat rijden dan maar zodra er politie achter me aan zit gooi ik snel die controller (PS2) naar mijn vriend hahah raak werkelijk in paniek :p
    zo was er ook een missie bij uh...liberty city stories geloof ik waar er een stuk of 6 mannen met kettingzagen achter me aan zaten naaah ik wist niet waar ik het moest zoeken hoor hahaha

9. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik had een nieuwe laptop ik blij pakt ie de sims 2 niet krijg allemaal flikkernede muren enz.
    Dus toen maar weer op de pc gezet en moet zeggen kijk er nu bijna niet meer naar om hahaha.

10. Wannabemommie

Wannabemommie Niet meer actief

Hier nog een game verslaafde. Vooral de Nintendo Wii en Nintendo DS :D
    Elke dag speel ik wel!

11. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ik wacht op animal crossing die gaat deze maand uitkomen Jippie
    en verder wil ik nog de wii fit en volgend jaar ga ik me wii ombouwen .

Dalijk ff lekker Wii-en het weer is toch niks haha

12. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Heeeyyy, ik zie nu pas deze topic. Wat leuk! Hier ook een gameverslaafde, al verschillende spellen uitgespeeld om mijn Xbox360.

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    AC CF komt op 5 december uit, dus volgende maand ;)

14. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    o hahaa dan moet ik nog ff iets langer wachten
    nou net ff gebowld en ge golfd nou wat een ramp haha bowlen ging wel een stuk beter maar goed

15. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Mijn man vraagt hem aan Sinterklaas ;)

16. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Hier ook een game verslaafde, wij hebben de wii, nintendo ds light en de psp maar ik speel het meest op de pc.
    Ook hebben we nog de oude versies liggen zoals nintendo64 en de gamecube haha zelfs de supernintendo en de oude playstations

Gister weer begonnen aan rollercoaster3, uren was ik al bezig, mooie achtbaan gebouwd, ontploft hij :evil: ik kwaad zet ik hem uit zonder te saven grrrr

17. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb nu spierpijn van Boomblox. :)

Oh hier ook een hele collectie hoor. Ik heb zelfs nog een Philips G7000 liggen, werkt helaas niet meer, maar weggooien kan ik hem ook niet. Verder een NES, 2x SNES, N64, CG, 2x Gameboy, Super Gameboy, Color Gameboy, GBA, Gameboy Player en natuurlijk 2x NDS Lite en een Wii. OP het hardware gebied van Nintendo heb ik bija alles wel gehad, met uitzondering van de Virtual Boy en de GB SP.

18. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    waar heb je die vandaan
    ben een erge tycoon verslaafde

19. fantasy

fantasy Actief lid

24 jul 2007
    473
    0
    16
    Veluwe
    Hee, wat leuk, game verslaafden! Zie nu pas deze topic! :D
    Uiteraard ben ik ook een games verslaafde, anders zou ik me hier niet melden! ;)

Ik game al vanaf mijn 13e, ik ben nu 31, dus ben al een aardige tijd games verslaafde! Ik heb altijd alles van Nintendo gehad, maar later kwam daar ook de playstation 1 en 2 bij. Van een collega een x-box overgenomen. Nu staan bij de tv een WII, x-box, 2 x ps2 (1 omgebouwd) en met de feestdagen ga ik eindelijk de ps3 halen. En ik game regelmatig op mijn ds! Oh ja, en de Sims op de pc, blijft leuk! Ik speel het liefst RPG's, adventures en race games.
    Zijn er hier nog meer Zelda verslaafden?

20. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    zelda heb ik opgegeven hahaah kom niet verder met de ds versie :p

Deel Deze Pagina