Phantom Hourglass moeilijk? Oh ik vond het een van de makkelijkste Zelda's ooit. Wel erg leuk en fijne besturing met de stylus, maar het verhaal was wat kort (zoals de meeste handhelds) en de eindbazen in de kerkers vond ik erg makkelijk. Bij een eindgevecht niet een keer dood gegaan, dan vind ik het eigenlijk te makkelijk, maar ondanks dat wel weer een erg mooie en sfeervolle Zelda. Nu lekker met mijn mannetje SSB Brawl aan het spelen. Bijna de Subspace Emissary uit op 100%.
het probleem is dat ik altijd erg zenuwachtig word van zulke spelletjes al die vijandjes die ineens verschijnen raak nu alweer in de stress whaha en dan geef ik het maar weer op
Ligt er denk ik aan wat je gewend bent ik vind het heerlijk, puzzels oplossen en zo. Ik wil ook altijd alle sidequests gedaan hebben. PH is echt een hele goede.
Zal ik het nog eens erger maken dan? Ik ga dus waarschijnlijk een extra pc kopen, alleen voor m'n sims haha. Erg he! Maar m'n pc is nu dus ook supertraag door alle downloads en uitbreidingen en de nieuwe heb ik er nog niet eens op gezet. Ik heb alleen al aan downloads zo'n 3GB!
Hier ook zo'n fanaat! Speel de sims 2 op pc, heb alle (incl. nieuwe) uitbreidingen en accesoirepaketten! Ik download ook haartjes en kleertjes enzo Verder heb ik sinds een week de wii (+ de fit) en ik ben hooked! Mijn vriend zit dan op zijn pc (we hebben er 2 naast elkaar) te WOWen ....verder is het wel gezellig hoor
haha nou wij hebben de pc waar ik nu op zit ook voor spelletjes genomen hoor haha maar op de laptop lukt het niet om er internet op zetten hij pakt het installeren niet en die is dus helemaal te sloom om spelletjes op te zetten.. ben trouwens ook wel benieuwd naar the sims 3! als die uit is dan koop ik alle delen van the sims 2 want die zullen dan wel goedkoper worden @ Loeki2: ja ik ben dat niet gewend haha vind bijvoorbeeld GTA ook helemaal fantastisch! maar niet om te spelen...vriendlief speelt en ik kijk en geef aanwijzingen haha probeer het wel..dat rijden dan maar zodra er politie achter me aan zit gooi ik snel die controller (PS2) naar mijn vriend hahah raak werkelijk in paniek zo was er ook een missie bij uh...liberty city stories geloof ik waar er een stuk of 6 mannen met kettingzagen achter me aan zaten naaah ik wist niet waar ik het moest zoeken hoor hahaha
ik had een nieuwe laptop ik blij pakt ie de sims 2 niet krijg allemaal flikkernede muren enz. Dus toen maar weer op de pc gezet en moet zeggen kijk er nu bijna niet meer naar om hahaha.
ik wacht op animal crossing die gaat deze maand uitkomen Jippie en verder wil ik nog de wii fit en volgend jaar ga ik me wii ombouwen . Dalijk ff lekker Wii-en het weer is toch niks haha
Heeeyyy, ik zie nu pas deze topic. Wat leuk! Hier ook een gameverslaafde, al verschillende spellen uitgespeeld om mijn Xbox360.
o hahaa dan moet ik nog ff iets langer wachten nou net ff gebowld en ge golfd nou wat een ramp haha bowlen ging wel een stuk beter maar goed
Hier ook een game verslaafde, wij hebben de wii, nintendo ds light en de psp maar ik speel het meest op de pc. Ook hebben we nog de oude versies liggen zoals nintendo64 en de gamecube haha zelfs de supernintendo en de oude playstations Gister weer begonnen aan rollercoaster3, uren was ik al bezig, mooie achtbaan gebouwd, ontploft hij ik kwaad zet ik hem uit zonder te saven grrrr
Ik heb nu spierpijn van Boomblox. Oh hier ook een hele collectie hoor. Ik heb zelfs nog een Philips G7000 liggen, werkt helaas niet meer, maar weggooien kan ik hem ook niet. Verder een NES, 2x SNES, N64, CG, 2x Gameboy, Super Gameboy, Color Gameboy, GBA, Gameboy Player en natuurlijk 2x NDS Lite en een Wii. OP het hardware gebied van Nintendo heb ik bija alles wel gehad, met uitzondering van de Virtual Boy en de GB SP.
Hee, wat leuk, game verslaafden! Zie nu pas deze topic! Uiteraard ben ik ook een games verslaafde, anders zou ik me hier niet melden! Ik game al vanaf mijn 13e, ik ben nu 31, dus ben al een aardige tijd games verslaafde! Ik heb altijd alles van Nintendo gehad, maar later kwam daar ook de playstation 1 en 2 bij. Van een collega een x-box overgenomen. Nu staan bij de tv een WII, x-box, 2 x ps2 (1 omgebouwd) en met de feestdagen ga ik eindelijk de ps3 halen. En ik game regelmatig op mijn ds! Oh ja, en de Sims op de pc, blijft leuk! Ik speel het liefst RPG's, adventures en race games. Zijn er hier nog meer Zelda verslaafden?