Gameverslaafden..

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Jucade, 17 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik heb me laptop dit jaar gekocht een packard bell en ik zou niet meer weten wat voor VK ik heb heb ook al een update geprobeerd maar helaas
    Op me pc draait ie wel .

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik speel heel vaak de sims 2 en ik heb echt alle uitbreidingen dankzij mijn man die met computers werkt.
    geweldig spel en je raakt niet uitgespeeld. Sims 3 ziet er ook echt super gaaf uit en wij hebben een hele uitgebreide pc met een heel groot plat scherm ik ben dan ook niet bang dat hij er niet op kan :D.

3. kanjer

kanjer Bekend lid

8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    hier eentje die gek is van counterstrike (source)
    das een schietspelletje.. voornamelijk mannen zie je het spelen :) maar ik ben al verslaafd sinds mn 14e.. ;) aanstekelijk met 2 grotere/oudere broers :D

zij zijn er wel mee genokt, ik ben erin blijven hangen! ;)

ik speel ook sims 2.. erg leuk om te doen op zn tijd.
    ook hebben we een wii met verscheidene spelletjes.

nog meer dames die toevallig counterstrike spelen? plz pb dan ffkez !

4. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Nee ben niet zo van de shooters. Geen CS, MoH of SoF

5. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik ben meer van de 'mannen' games. Ik speel hier GTA, COD, Halo, GOW en nu speel ik Dead Space. Lekker eng met heel veel bloed.

6. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Ik heb vandaag een website gevonden waar ze o.a. xbox360 games voor bijna de helft van de prijs verkopen. Ook de nieuwe games, dus zodra ik weet dat het veilig is (een kennis van ons heeft wat besteld) ga ik ook bestellen.

7. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Hier nog zo'n gamefreak. Ben inmiddels bezeten van de XBOX360, daarvoor playstation, maar kon mijn vriend niet overhalen. Heb mijn PS2 verkocht (met tranen in mijn ogen), maar mijn oude trouwe buddy heb ik nog: de playstation.
    Ooit begonnen op de NES, die heeft m'n broertje nog thuis staan. Gameboy heb ik gehad, maar ik kon op de een of andere manier niet zien wat er op het schermpje gebeurde, dus die ligt te verstoffen op zolder.

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja de oude gameboy's geven helaas nog maar weinig beeld.

9. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Jaaaah, de NES! Dat heb ik echt uuuuuren zitten spelen. En vroeger kon je de NES-spelletjes huren, dat was ook zooooooo leuk! Gameboy heb ik ook gehad en dan met name Mario en Tetris. En toen ik jonger was, had ik de Game & Watch. Ook heerlijke spellen.

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Als ik dit zo lees voel ik me oud worden :p G&W heb ik ook nog gehad, wat is dat lang geleden.

11. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Mocht het veilig zijn zou ik het adres van de site graag willen weten, hier ook een 360 fan!

12. Koeky

Koeky Fanatiek lid

Hahahaha hier aandeelhouder Nintendo ;) mijn man is zwaar verslaafd aan Zelda. Maar ook wel aan al 't andere hoor. Maar hij baalt als een stekker dat er dit jaar met kerst geen nieuwe uit komt :)

Nu zijn we druk met Guitar Hero op de XBox. Veel speel ik ook ET op de PC. We hebben nog meer consoles maar dit zijn diegene die we 't meest gebruiken op dit moment.

13. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja voor een nieuwe Zelda wordt ons geduld weer flink op de proef gesteld, maar zoals (bijna) altijd zal het het wachten wel weer helemaal waard zijn.

14. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum

Hahaha mijn vriend zit tegenover mij... bijna altijd te wowen!

Wat een verslaafden hier zeg, voor jullie is het zeker heel raar als ik zeg dat ik nog nooit een playstation/nintendo oid heb gehad ;)

We hebben wel een WII want die moest en zou mijn vriend hebben en nu staat hij al maanden stof te happen omdat ik er niks mee doe en vriendlief niet uit de WOW wereld te slepen is ;)

15. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ik heb gisteren boogie gekocht voor de wii ga dalijk kijken of het wat is.
    Alleen zit er maar 1 mic bij waar kan ik ze nog los kopen.
    En de wii fit is nergens te verkrijgen helaas :(

16. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    sorry wou me bericht wijzigen maar dat mocht niet meer.

ik zat ineens te bedenken ik draai nu vista op me laptop maar als ik xp erop gooi heb ik dan meer kans dat the sims 2 het wel goed gaat doen?

17. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik zit "hele dagen" op de pc spelletjes op playtopia te spelen..

Een wii Fit lijkt me ook zo gaaf.. Ben al druk aan t sparen, maar heb nu toch meer zin om mn gespaarde geld aan de baby-uitzet te gaan uitgeven..

18. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    groot gelijk hoor dnek als hij er volgend jaar weer is en ik zwanger ben ik het ook bij de baby spullen hou.

Eerst vrijdag maar animalcrossing kopen hahaha

En ik speel op spelpunt.nl pictonairy ook erg leuk

19. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    ja pictionary is idd.. ook leuk.. maar ben er geen ster in.. hahahaha
    de bingo vind ik niet zo leuk meer daar..
    heb af en toe wel aanstaan, maar dan met automatisch krassen..

20. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik heb JUIST een wii gekocht toen ik zwanger was, want ik moest toch IETS doen tijdens m'n 6 maanden durend verlof. :) Nou was de release ook toevallig in mijn zwangerschap hoor. Wij hebben hem op 11 december precies 2 jaar in huis, tijd voor een feestje ;)

Deel Deze Pagina