ik wou ook bingo doen maar zag dat je credits moest kopen en ik dacht toen laat maar. Net boogie gespeelt en ik kan dus niet zingen blijkt haha kan niet wachten tot me wii omgebouwd is kan ik nog meer zing spellen erbij doen . Hij word zaterdag omgebouwd weer een rib uit me lijf maarja wel leuk. De wii zelf is hier nu een jaar in huis haha .
Nou ik had me helemaal voorgenomen geen spellen meer te kopen dit jaar, maar als ik dan zie dat de Aldi de wat oudere maar zeer leuke titels voor de DS in de aanbieding heeft, dan weet ik niet of ik me aan mijn voornemen kan houden. Lekker FFen in de kerstvakantie of zo.
je kan beter een flah kaartje kopen voor je ds en dan spellen downloaden en op dat kaartje zetten of je moet er tegen zijn naturlijk.
Nou als ik ergens op tegen ben zijn het wel die kaarten. Als ik een spel leuk vind koop ik het legaal, maar dit is geen topic voor of tegen het downloaden va spellen, dus ik ga daarover niet in discussie.
hoeft ook niet hoor Ik snap en begrijp je mening helemaal dus je hoeft je niet te verdedigen was alleen maar een tip van moi. hebben jullie wii gebruikers er ook last van dat als je je batterijen in je remote laat zitten en je speelt een tijd niet dat je batterijen dan op zijn?
JA maar dat is met alle apparatuur zo, nu liggen de Wii-motes hier nauwelijks langer dan 7 dagen ongebruikt in de kast. Al is het maar omdat mijn man ieder vrijdag voor www.gamer.nl doorgeeft welke games er op de VC uitgekomen zijn, dat moet ieder vrijdagochtend, dus ze worden zeker eens in de week gebruikt.
Hier momenteel erg veel Guitar Hero op de WII! Maar ik speel ook graag Mortal Combat op de PS en Roller Coaster op de PC Mijn vriend is ook erg game verslaafd. Call of duty, Travian, GTA en noem het eigenlijk allemaal maar op Mijn vriend 'moest' vorige week een nieuw TFT-scherm kopen, want zijn 'oude' scherm kon zijn spelletjes niet meer aan
en ik heb hem van het weekend uitproberen nou ja heb ook 2 andere spellen en animalcrossing ga ik kopen en ik wil me wii ombouwen dit weekend. Misschien dat ik het ombouwen wel volgende week woensdag doe.
Wij hebben een Xbox 360 ( voor Gears of war / Call of Duty) alle co-op vechtspellen (omgebouwd) Een Wii voor de fun ook wii fit / twee guitars (omgebouwd) en Pc's voor Counterstrike etc... Laptop voor msn ... DS voor mij PSP voor hem ........... Ga waarschijnlijk in Februari weer naar LAN Heb ik jaren gedaan namelijk NO WE'RE NO GAME FREAKS
had hem gisteren al en heb de wii fit geprobeerd en heb echt gelachen hahaha Steppen vind ik erg leuk Wie heeft er weer zin om te mario karten of iets dergelijks? Mariobros brawl ofzo krijg ik ook dus die kan ik ook doen als ik even geoefend heb
Neeh geef mij maar 'jongensspellen', schieten en monsters enzo.. durf het vaak niet alleen te spelen. Mijn man heeft nu F.E.A.R gekregen, maar dat ga ik alleen dus doen als er iemand is.
zit nu druk met me xbox die heb ik maar es tevoorschijn getoverd...Vooral burn out moet het ontgelden...Maar wat heeft me mannetje nou gedaan...Die heeft me Profiel per ongeluk verwijderd...Was best n beetje pissed off
Ik speel ook vaak op m'n DS lite.. Gelukkig heb ik een flashkaartje want anders lag m'n DS voor het grootste deel van de tijd stop te happen. Heerlijk, alle spellen erop zetten die je eens wilt proberen. Ik ben nu sinds 2 weken begonnen aan World of Warcraft (WoW).. Zoo verslavend vind ik het niet.. Ik schrik me altijd rot als ik word aangevallen door een monster ofzo, dat is niet leuk. 2 jaar geleden speelde ik nog MapleStory op de pc, erg leuk spel!
geeftoe.. ik speel af en toe ook nog een cod@ pc.. wilde ook naar die lan naiobi.. alleen mn vriend is 'nog' niet zo vrslaafd als ik hoewel hij de laatste tijd veel cod2 doet @ i-net.. hier hebben we ook de wii, maar momenteel zitten we meer achter de pc.. wat ik echt stom vind is dat je voor de nieuwste spellen vaak een soort abbo moet afsluiten/betalen p.m. (warhammer)