ik ben helemaal verslaafd aan animal crossing wii als je hem ook hebt voeg me maar toe AC Wii code: 4210-7824-5225 Naam: Melanie Town: Amory ( Pbtje als je heb toegevoegd zou leuk zijn ) Nu met wii speak
ik speel ook best vaak op de ds lite op de ps2 niet echt vind ik niet zo leuk en zit veel op playtopia of spelpunt spelletjes te spelen
Voor de Sims liefhebsters, er is een nieuwe trailer voor De Sims 3 gepost: http://gamevideos.1up.com/video/id/23079 Op www.snootysims.com kun je de systeemvereisten vinden om de Sims 3 te kunnen draaien. Nog 2 maandjes !
Ik ben druk bezig met Tetris Party, zoooo verslavend. Vorige week net Professor Layton in 5 dagen uitgespeeld, leuk, maar ik vond het te makkelijk.
Hehe...eindelijk hebben wij ook een spelcomputer 8) Vandaag hebben we een Xbox 360 Elite gekocht. Maar ik heb geen idee wat voor spelletjes er zijn die ook leuk zijn voor mij... Ik hou niet echt van dat schiet- achtervolg- en vechtgebeuren, maar ben wel een heeeeele grote Sims fan. Dus dat soort spelletjes zoek ik. Of uitzoek/strategiedingen. Iemand tips?
Ik heb zaterdag voor het eerst bij vrienden op de WII Guitar Hero gedaan... mijn hemel, dat was echt niet eenvoudig... ik maakte er echt een potje van, werd al na 30 seconden van het podium uitgejauwd
Blerggghh... er doet steeds meer het gerucht de ronde dat de geplande release van Sims 3 op 19 februari niet gehaald gaat worden :thumbdown: . En de geruchten over de nieuwe releasedatum lopen uiteen van maart tot juni... ale: Voor mijn studie zou het overigens wel goed zijn als de release naar mei wordt verschoven, maar ja...
Een goed spel komt nooit op de eerste release datum uit. De nieuwe Tales is ook uitgesteld, hopelijk is het het wachten waard. Zelda is volgens mij nog nooit op de eerste aangekondigde datum uitgekomen.
Had je mij al toegevoegd in AC? Ik ben niet zo'n hele fanatieke ACer hoor, mijn man vermaakt zich er vooral mee (heeft zelfs de film gekeken). Ik loop alleen uren te vissen.
ja heb je toegevoegd hoor en ik ben nu ff wow aan het spelen alleen me laptop kan hemecht niet aan en dat voor een laptop van niet eens een jaar oud maarja helaas . Dus door die vertraging ben ik steeds de weg zoek .
Mijn vriend is nu voor mij een spel aan het downloaden dat je aanspoelt op een onbewoond eiland en dat je daar een leven moet opbouwen. Ik weet ff niet hoe hij heet maar heeft iemand die en is het wat? Het klinkt iig wel leuk
Ik speel ook op de xbox 360. Ik vind het leuk om bijv.kumg fu panda te spelen en lego- indiana jones of narnia! Narnia is leuk met uitzoeken. Kung fu panda is gewoon lachen. Lekker simpel maar voor mij op zo'n spelcomputer moeilijk zat! O en vreselijk op hyves had iemand zo'n zylom game staan. Die heb ik geprobeerd tot in den treure! ggrrrr verslavend wel hoor!