Ik heb hem vandaag gespeeld, ik vind hem een beetje nep en kinderachtig maar goed ik heb nog niet zo lang gespeeld, misschien word het nog wel leuker.
Misschien kan ik hier mijn vraag nog eens stellen. Ik heb nu het spel animal crosing voor de wii, maar dan kun je die wii-speak ook aansluiten op het internet. Wij hebben internet met een kabel. Ik heb gezocht over hoe ik dat dan aan kan sluiten en ik kom niet veel verder dan een usb-stick speciaal voor de wii van 47,00! Vind ik dan wel weer heel erg veel geld voor zo'n ding. Hoe hebben jullie dat gedaan?
Jihaa, Wij nou ja mijn zoon heeft vanmiddag playstation3 gekocht. Als spel hebben wij nu Tomb raider en GTA, hij is echt gaaf! Vooral GTA
ik heb het even aan mijn man gevraagd en volgens hem kan het niet zonder die stick als geen draadloze internet hebt.
die wil ik ook. ik ben nu my sims kingdom aan het spelen op de wii. daar kan ik echt uren aan zitten.
die vond ik personelijk niet zo leuk. weet ff niet welk spel ik nu nog kan doen nu ik 5 weken thuis moet zitten
Nou, ik las juist dat er dit jaar nog een nieuwe Zelda voor de DS aan gaat komen... leuk! Voor de liefhebbers: hier de trailer http://www.eurogamer.nl/videos/the-lege ... dc-trailer
Verslaafd aan de sims2 wel de pc versie kan er uren mee bezig zijn. En speel ook graag van die zoek en vind spelletjes op het internet jammer dat ik niet altijd tijd er voor heb zoals zoveel mensen niet hebben .
hey, ik breek even in! Ik kwam dit topic toevallig tegen, ik zit atm te wow-en, hier nog wow-ende dames? Ik heb ook een gameboy waar ik 's avonds vaak mee op de bank zit, tetris kan ik blijven spelen en ook zelda. Wow blijft toch het leukst. M'n man speelt het ook. We moeten om beurten want we hebben maar comp. en account, da's misschien maar beter
Heb ik jouw friendcode? Ik heb vanavond geen tijd meer, morgen misschien. Moet nog even mijn perfecte dorp onderhouden en dan krijg ik de gouden gieter
Hoi Lisabeth, ik heb ook erg lang wow gespeeld, nu heb ik het even gestopt, maar mijn man speelt het nog elke dag. Het is een van de spellen waar je nooit genoeg van krijgt, erg mooi spel! En de Sims vind ik ook helemaal geweldig, ben benieuwd naar de Sims 3, komt in juni uit