Ja wat zijn verder nog leuke spellen voor de WII, er zijn er heel veel, maar vind er maar een paar leuk. Er is ook zo spel met een hamsterbal, die moet je dan in balans houden. echt moeilijk!!!de WII heeft wel veel originele spellen, zoals bv Brain Academy, ook een tijdje gespeeld, net als Monopoly. t is echt een familie ding.
ik heb een heel leuk spel, dat is een dans spel met zo'n dans mat. Probleem is alleen dat ik het spel niet meer mag doen vanwege rug klachten Heb dat spel dus nu in de la liggen en kan er niks mee. Kon er goed mee afvallen hahaha
ja is die echt zo leuk?hoe heet dat spel dan?vervelend van je rug zeg!ja als dat echt je favo spel was, staat je WII idd nu voor niks, maar goed niks aan te doen...
http://www.4gamesshop.nl/product_images/wii/dance_party.jpg erg leuk, moet je dancen op pijlen en hoe verder je in levels komt, hoe meer nummers je vrij speelt en hoe moeilijk het word
Hier nog een gamende mama! Ik (of eigenlijk wij, mijn man is wel de 'ergste' )speelde vooral op de PS3 en de DS Lite. Maar nu we WoW hebben gevonden, zijn de consoles even stof aan het happen en spelen we dus alleen WoW. We hebben allebei een eigen laptop en een eigen account zodat we tegelijkertijd kunnen spelen, erg he?? Zitten we samen aan de keukentafel te gamen, hahaha! We hebben ook wel eens vrienden hier die ook WoW spelen. Die nemen dan hun laptop mee en dan hebben we een WoW party met 4 of 5 man . Ooooh wij zijn echt erg nu ik dit zo hier neezet, hihi. Zijn er nog meiden die WoW op Steamweedle spelen?
hier geen WoW (vorige relatie is daar door stuk gegaan, hij was er verslaafd aan en koos het boven mij, ik wees hem dus de deur) Maar ik speel wel Cs (Counter Strike) Weet niet wat Steamweedle is maar ik heb wel Steam (is dat t zelfde?) Ook ik en mijn man zitten samen te gamen Idd klinkt best erg als je zo samen zit te gamen, soms uren achter elkaar. Klinkt raar maar het is wel gezellig, en t kan best als de uk heerlijk aant slapen is
WoW verkiezen boven je relatie is inderdaad wel heel triest... Kan me voorstellen dat je hhet dan ook meteen met het spel gehad hebt. Steamweedle is specifiek een server voor World of Warcraft, denk dus niet dat het hetzelfde is En inderdaad is samen gamen met je man harstikke gezellig! Zeker als je "in game" ook nog eens samen bent! Wij gamen ook alleen maar als de kleintjes slapen, als ze wakker zijn is de aandacht voor hun.
ja kindjes gaan voor Geef ik je helemaal gelijk in. Damian ligt nu al flink wat uurtjes te slapen, denk dat ik hem zo maar wakker maak