Ik ben verslaafd aan de potjes smith's rosebud salve. Je hebt ze in meerdere smaken, vind de orginele het allerbest werkt echt supergoed tegen schrale lippen, wil niks anders meer
Ik heb de rosebud bij de Douglas gekocht en meten 3 potjes gepakt omdat ze telkens uitverkocht waren aan de onderkant van het potje zit een sticker met daarop : houdbaar 6 maanden maar als je die sticker eraf peutert dan zie je ineens dat erop staat :36 maanden houdbaar hihi. Scheelt niet zo heel veel de 6 maanden houdbaar stond op de sticker van degene die ze in NL levert, die zal misschien wel snel geld willen verdienen zodat iedereen na 6 maanden het potje weggooit heb mijn potje nu al 6 mnd en smeer dagelijks en hij zit nog halfvol. Heb ook de Mocha variant en de mint geprobeerd, maar niks kan op tegen de orginele rosebud
ja de orginele kun je ook voor meerdere dingen gebruiken en over die houdbaar heids datum ik heb altijd make-up van lancome en daar staat ook 6 maanden op nou ik gebruik het al langer dan 2 jaar sommige oogschaduwkleuren en is niets mis mee