Hallo meiden, ik heb vanochtend een zwangerschapstest gedaan en die was negatief, ik hoorde gisteren ongesteld te worden. Hoe betrouwbaar is een zwangerschapstest? Ik doe er morgenochtend nog eentje... Alvast bedankt
Hoi 99% betrouwbaar zijn de meeste testen. Morgen weer testen heeft niet veel zin, hcg verdubbelt om de dag/2 dagen. Succes Groetjes
een zwangerschapstest is geloof ik voor 99% betrouwbaar ik heb er vandaag ook een gedaan en die was negatief ben nu op de 29e dag van mijn cyclus maar vorige keer duurde mijn cyclus 41 dagen dus kan te vroeg zijn geweest dus probeer het volgende week weer een keer heb mijn banner ook aangepast op 35 dagen ben tussen 28 en 41 in gaan zitten je lichaam doet een beetje raar als je de pil niet meer slikt maar ja succes liefs jose
ff een vraagje had je het toevallig niet over jezelf toen je een berichtje plaatste of je zwanger kon worden als je geknuffeld had enz maar dan met je onderbroek nog aan(bij eerste symptomen onder dringend)?? want dan kun je volgens mij niet zwanger zijn hoor denk ik ik geloof niet dat de zaadjes door stof kunnen zwemmen snap dat je je druk maakt (hoe oud ben je eigenlijk) liefs jose
Ik ben 16 jaar en ik mijn vriend is 18, we zijn nu 5 maanden samen en ik ben nog niet met hem naar bed geweest. Deze zomer was de eerste keer dat we wat verder gingen dan zoenen, en ik ben gewoon best wel bang, omdat dit de eerste keer is voor mij met alles en omdat ik nog steeds niet ongesteld ben geworden ben ik bang dat ik zwanger ben ofzo... Ik heb gelijk aan mijn vader vertelt dat ik daar bang voor ben, toen heeft hij een zwangerschapstest voor mij gehaald. En die was dus negatief. Maar toch ben ik nog niet helemaal zeker van mn zaak, dus doe ik er morgenochtend nog eentje. Mijn vader heeft volgende week sowieso een afspraak bij de huisarts, en dan ga ik mee, zodat ik bij hem ook nog een test kan doen. Voor de zekerheid. Maar dat geldt dus alleen als die test morgen ook negatief is... Ik voel me echt heel onzeker, ik wil nu echt nog niet zwanger zijn.
heel begrijpelijk hoe je je nu voelt. Maar ik denk dat het heel erg onwaarschijnlijk is dat je zwanger bent. Vooral als het zo is gegaan zoals je omschreven hebt. Dat je ongesteldheid uitblijft kan zijn omdat je zo nerveus en gespannen bent. Dat heb ik vroeger ook eens gehad. Ik ben toen zo nerveus geweest dat het wel 5 dagen later was dan normaal. Doe voor de zekerheid nog een test. Die zal negatief zijn en dan kun je echt helemaal zeker zijn dat het niet zo is! succes
Ik ben het helemaal met bovenstaande dames eens, volgens mij kun je NIET zwanger zijn. En idd van stress kan je ongi ook wat later komen. Maar mischien kan je vader je beter uitleggen waar je wel zwanger van kunt worden, want volgens mij snap je het nog niet helemaal.
Het is bijna onmogelijk dat je zwanger bent. Als je plannen hebt wél verder te gaan met je vriend zou ik meteen het onderwerp "pil" aansnijden bij de huisarts. Hoef je je daar niet direkt meer zorgen over te maken...