Nog ff een vraagje, volgende week vrijdag is mijn NOD. Normaal krijg ik een paar dagen voor dat in ongi wordt pijn in m'n buik etc... Nu... al 1.5 week ervoor heb ik dus behoorlijke krampen maar ook een ontzettende harde bolle buik. Je zou bijna zeggen dat ik al zwanger lijk. Ook gevoelige tepels, komt dit bekent voor? Lfs Monique
Ik had wel een hele bolle buik vanaf week 6 tot week 10 ongeveer. Wij hadden het aan iedereen ook verteld, en ze zeiden al heel snel: "Oh, ik kan het al wel zien hoor!" Nu zit ik in week 12 en is mijn bolle buik zo goed als weg. Ik krijg nu tenminste een echt babybuikje Mijn borsten begonnen ook zeer te doen, maar wel na mijn NOD. Ik had voor mijn NOD alleen steeds buikkrampen, maar ik dacht dat het ongi krampen waren.
hmmmm : dan heb ik ook geen idee.... Ik kan wel goed naar toilet, dus volgens mij zijn het m'n darmen ook niet.. Eigenlijk kan ik niet wachten tot volgende week, dus ga maandag maar alvast gewoon een test doen. Voel dat m'n lichaam anders is dan normaal. Dus we will see..