Ben ik misschien zwanger

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door DeWith, 4 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeWith

DeWith Lid

4 feb 2009
    12
    0
    0
    Schoenhersteller
    Utrecht
    Ik moest morgen eigenlijk ongesteld worden maar ik ben vorige week dinsdag plotseling ongesteld geworden
    Dagen daarvoor pijnlijke/grote tepels gehad wat ik normaal tegen mijn ongesteldheid niet heb(die was ook nog een week later) dus ik dacht misschien ben ik nu wel zwanger? Maar die dinsdag werd ik ongesteld ipv morgen?

Nu heb ik afgelopen 2 dagen wat last van mijn buik, net geen misselijkheid en beetje emotioneel en zeurderig.
    Dat kan uiteraard ook komen omdat in normale situatie ik morgen ongesteld moet worden en mijn lichaam wat in de war is.

Maar ik heb een vreemd gevoel.
    Ik heb veel pukkeltjes/puistjes tussen mijn borsten.
    (op mijn gezicht ook maar dat heb ik wel eens meer, zeker rond de tijd van ongesteldheid)
    Nagels zijn erg zwak en scheuren af.
    Vandaag geen last van mijn buik meer, maar afgelopen 2 dagen wel en een ietsie gevoel van misselijkheid/duizelig.
    Gister een test gedaan maar was negatief?

Wie helpt mij?

2. Ik zou zeggen niet zwanger. De symptomen die je beschrijft heb ik ook regelmatig zonder zwanger te zijn. Een negatieve test zegt natuurlijk ook genoeg.

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    gewoon morgen een test doen mits je niet ongi bent geworden.
    Misschien je cyclus in de war en dan zou de bloeding die je heb gehad je ongi zijn geweest.

4. DeWith

DeWith Lid

4 feb 2009
    12
    0
    0
    Schoenhersteller
    Utrecht
    Vandaag een test gedaan was negatief. :(
    Vorige week dus ongi geweest.
    Dat betekent dat de volgende eisprong er aan zit te komen dus dat word weer klussen...hopen dat het nu eindelijk eens lukt. Was wel teleurgesteld dat het negatief was..ik had eigenlijk het gevoel wel zwanger te zijn, buikpijn misselijk raar gevoel in buik..maar ja :rolleyes:

5. Ik ben al een aantal dagen vaag misselijk en heb vollere borsten, ben sneller moe en heb ongeloofelijke zin in augurken. Mijn baarmoeder zit heel hoog, maar de test is negatief, ben ik tevroeg gaan testen?

6. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Tja ik heb vorige ronde ook veel kwaaltjes gevoeld maar was niet zwanger...De test bied alleen uitsluitsel denk ik...

Deel Deze Pagina