gatver wat een hitte

Discussie in 'De lounge' gestart door tico, 26 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    pffff iedereen vrolijk het is mooi weer! nou van ons gezin hoeft het niet!er is hier niemand(behalve poes) die er tegen kan. mijn man en ik puffen en zweten ons rot en ook ons meisje vind het maar niks.
    En de hond ligt ook heel de dag te hijgen.
    We hebben wel airco in huis maar die durf ik altijd pas aan te doen als mijn meisje s'avonds naar bed is.
    Heb ik hier nog medestanders in? ( en dan bedoel ik natuurlijk niet alleen alle hoogzwangeren want daar heb ik zowieso veel medelijden mee!) of is iedereen erg blij?

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ach beter als regen iig. maar ik vind een graad of 24 ook meer dan prima hoor. het ergste vind ik inderdada dat het in huis zo warm wordt en snachts op bed.

3. mamavanjesper

mamavanjesper Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.135
    0
    36
    Tukkerland
    tis ook nooit goed;)

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik vind het echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk :D

5. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik vind het wel lekker zolang ik niks hoef te doen, lekker aan het water zitten en niksen.

Maar werken, schoonmaken, boodschappen doen etc. is niet ideaal met dit weer...
    Zat net de vooruitzichten op www.weerplaza.nl te kijken, het wordt volgende week boven de 30 graden! :$

6. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ik hou van dit weer.
    Iedereen is weer vrolijk.
    De leukse bbq feestjes worden georganiseerd en vooral een heel gezellig samenzijn met vrienden.

Love it.

7. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik ben hier ook geen fan van, maar ja, wat doe je er aan. Gelukkig hebben wij een koel huis, dus daar ben ik erg blij mee.

Maar iets minder mag van mij ook wel hoor.

8. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik hou van dit weer. Van mij mag dit weer iedere dag.

Mij hoor je pas echt klagen en mopperen als het regent.
    Maar als de zon schijnt dan geniet ik echt.

9. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Als we niks hoeven te doen, is het wel lekker vind ik.

Maar manlief kan absoluut niet tegen de hitte.
    Dat wordt dus dvd-tjes huren en in het donker zitten...

10. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ach zo vaak is het in nederland niet zo heet dus probeer er lekker van te genieten .. Alles beter dan regen ofzo ..

Ik geniet er juist van ... :D

Waarom zet je niet lekker een kinderbadje op, kunnen de meisjes lekker spelen ... Of zit je liever de hele dag binnen ?

11. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    't Is ook nooit goed!

Sneeuw: alweer?
    Regen: bah
    Zon: pfff warm!

12. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Verschrikkelijk plakkerig warm weer bah..
    En nee , tis ook nooit goed.. ben een ontevreden Beertje.

13. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Ik hou ook niet van dit weer. 20 tot 25 gaat nog wel. Dan kun je nog lekker buiten zijn zonder dat het echt benauwd is, maar hoger dan dat...Ik ben echt een winterliefhebber. Krijg het snel warm, zweet me rot en buiten zitten is vaak echt te warm. Ik heb nu 2 maanden vakantie en weet nu al dat ik de helft van de tijd binnen zit. Kan niet wachten tot de herfst weer begint!! En even voor de goede orde: alle mensen die denken: tis ook nooit goed. Ik zeur in de winter nooit om de zomer :D

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zaaaaaaaaaaaaalig als je niks moet doen.. m'n man moet klussen boven, dan is t wel sneu vind ik.

15. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik vind het heerlijk, maar ik wissel het zo nu en dan af door hier binnen te gaan zitten.
    zwembadje staat in de tuin plus 3 parasols
    Buiten hebben we voor en achter, en sochtends is er voor zon en achter schaduw en smiddags is er achter zon en voor schaduw. ik kan dus kiezen. we hebben ook op een flat gewoond en dan kon ik niet tegen de hitte omdat het daar altijd zo warm was en geen echte buiten.

kan me dus voorstellen dat er mensen van dit weer balen, maar zolang we hier wonen vind ik het heerlijk:)

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Heerlijk juist dit weer!
    Wordt er helemaal vrolijk van....mis alleen een tuintje :(

17. muis26

muis26 Fanatiek lid

ik vind normaal dit weer ook heeeeerlijk, alleen ben ik nu bijna 30 weken zwanger en ben ik met die hitte savonds bijna 4 kilo zwaarder van het vocht, en heb ik zodra ik in de hitte kom een hartslag van 200 :D dus ik zon 5 minuten en dan ren ik weer naar binnen hhihihi...

morgen lekker zwembadje opzetten, kan ik lekker met mn zoontje in het koele water hangen.. heeerlijk :D

18. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ondanks dat ik hoogzwanger ben vind ik het nog wel te doen, gister had ik er meer last van maar was toen ook een beetje te druk geweest. Heb gelukkig geen last van vocht en doe s´ochtends mijn boodschapjes en zit s´middags lekker binnen wat te rommelen binnen.

19. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik vind het weer ook heerlijk hoor... al kan ik niet hele periodes in de zon zitten. Beetje jammer alleen dat ik met -5 graden al vocht vasthield, kun je nagaan hoe het nu is :(

20. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik vind het ook vreselijk. Gelukkig is ons huis heel koel en heb ik screens voor de ramen...

Maar waarom wil je de arico pas 's avonds aan doen? Je hoeft hem toch niet superkoud te zetten?

Deel Deze Pagina