Wie weet hoe de kleding van Dirkje valt? Mijn dochter zit nu in maatje 62 en ik wil voor haar iets bestellen van Dirkje. Welke maat kan ik het beste nemen dat ze er niet volgende week al is uitgegroeid? Valt het klein of groot?
Ik vind het klein vallen. Heb 2 leuke rompertjes hiervan voor Lino, waar maand:6 bij staat. Hij past er alleen al een maand in en is er denk ik met 6 maanden al wel uitgegroeid. Lino is 'normaal' in lengte/dikte.
Voor mijn zoontje heb ik nu 68 dat overeenkomt met 6 maanden en het past hem goed. Alleen is mijn zoontje wel kleiner dan het gemiddelde dus dan zou ik zeggen dat de kleding kleiner uit valt.
vind t klein vallen mn zoontje zit net in 68...en heb een setje ervan..en die is nu al bijan te klein
valt vrij klein is ook mijn ervaring. Maar dat geldt niet altijd, soms valt iets wel gewoon normaal of wat ruimer. Maar als je het beschouwt als klein vallend dan zit je altijd goed.
Ik heb voor mijn dochtertje een setje van Dirkje gekregen in maat 68. Een jurkje met een vestje erover en een legginkje. Ze heeft nu maat 62, maar veel daarvan valt nog ruim. Het jurkje van Dirkje 68 past ze nu al! Het vestje is nog wel een beetje ruim, maar volgens mij valt het klein inderdaad.
Dan zou ik maat 68 bestellen! Mijn zoontje zit nu in 62 en kon Dirkje al aan, toen andere kleding in maat 62 nog iets te groot was.
Het valt echt klein. Mijn zoontje bleef de eerste 7 maanden een kleintje en ik had 2 zulke leuke pakjes gekocht in maat 68. Hij paste ze al toen de rest van zijn kleertjes maat 62 was en toen kreeg hij ook nog ineens een groeispurt. Hij heeft ze toen maar een keer of 4 aangehad, zo jammer.