Volgende week gaan we een midweekje naar CP de Limburgse Peel, ligt vlakbij Venlo geloof ik. Heel veel zin in, maar ik ga niet de hele week in dat huisje zitten of wandelen op het park zelf, we vinden het wel leuk om er op uit te gaan. Nu zijn we natuurlijk een beetje beperkt i.v.m. miniNooNoo, dat wil zeggen dat we niet langer dan een uur willen rijden voor iets en wandelen in een natuurgebied met onverharde wegen zit er ook niet in, ik heb (helaas) net m'n draagdoek verkocht. Wie heeft er nog leuke tips? Van een collega hoorde ik al de Outlet in Roermond (whoohoo ) en Wildpark Gangelt...
stad van venlo zelf. kun je leuk winkelen. en evt zwemmen met de kleine maar dat kun je bij CP ook natuurlijk
ja de outlet is leuk uuhm verder klein zwitseland mja daar heeft je kindje nog niet veel aan met 4 maanden hihi toverland is ook niet echt iets ...uuh moeilijk , en erg , ben in Venlo opgegroeid maar kan me zo niet echt iets bedenken nja de stad in Venlo zou ik laten gaan daar is niet veel aan haha
In Venlo hebben ze ook Ballorig en 't zwarte water mooi bos gebied waar je kunt wandelen, en vlakbij is ook Taurus steakehouse waar je lekker kunt eten bowlen etc.. veel plezier!
Ja dat is wel te doen met een kinderwagen, ook op de hei zweefvliegtuigen kijken, moet je maar even googlen hoe de routes lopen daar.. ben er lang niet meer geweest eigelijk hihi
Half uurtje rijden: Zoo in Overloon, en als je het leuk vindt is er ook nog een Oorlogs en Verzetsmuseum met veel vliegtuigen, tanks enzo. En winkelen in Venray, wat kleiner dat Venlo, maar vind ik wel gezelliger!
je kan gaan shoppen in velo, Maastricht en overloonse zoo is leuk. Je hebt er ook toverland maar daar is je kindje nog te klein voor. De outlet is ook leuk idd in roermond en dan kan je ook effe de stad in roermond bekijken. Misschien een keer zwemmen in cp meerdal? voor de afwisseling haha
Wildpark Gangelt is erg leuk! De Groote Peel in Ospel, kun je lekker wandelen. Goed te doen met kinderwagen.
Als je gaat shoppen in Venlo, vermijdt dan de zaterdag. Ik haat Venlo op zaterdag Zooparc Overloon is inderdaad heel leuk. Of een bezoekje aan de Hertog Jan brouwerij. Vond ik ook erg leuk. En dan het lekkerste ijs van Nederland eten in Arcen
in venray kun je inderdaad ook leuk winkelen . ben geboren in venlo (7 jaar gewoond) en toen 7 jaar in venray gewoond en toen weggegaan uit limburg! maar wat ook leuk is, is wel 3 kwartier rijden vanuit venlo. kinderstad heerlen! weet alleen niet of dat iets is voor n kindje van 4 maandjes oud zou je anders even moeten kijken op google .
Even de grens over naar dierentuin in Duisburg! Erg mooi en niet duur. Er is ook dolfinarium bij. Is ongeveer half uurtje rijden.
Iedereen heel erg bedankt voor de tips, ik heb ze allemaal opgeschreven! Nu maar hopen op een beetje leuk weer, de vooruitzichten zijn niet zo heel denderend...
met de kabelbaan over de floriade, lijkt me ook leuk. thermaalbad in arcen, en dan een heeeerlijk ijsje eten bij clevers in arcen. kinderboerderij hagerhof in venlo
Ben afgelopen zomer ook in dat park geweeest met onze baby en dochter van toen 4. Wij zijn een dagje naar Eindhoven geweest, naar Roermond, naar Venlo en een dag naar toverland. Die steden waren allemaal leuk,vooral Roermond vond ik een mooie stad. En in het park is het zwembad erg leuk!