Leuke dingen doen omgeving Venlo

Discussie in 'De lounge' gestart door NooNoo, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Volgende week gaan we een midweekje naar CP de Limburgse Peel, ligt vlakbij Venlo geloof ik. Heel veel zin in, maar ik ga niet de hele week in dat huisje zitten of wandelen op het park zelf, we vinden het wel leuk om er op uit te gaan.
    Nu zijn we natuurlijk een beetje beperkt i.v.m. miniNooNoo, dat wil zeggen dat we niet langer dan een uur willen rijden voor iets en wandelen in een natuurgebied met onverharde wegen zit er ook niet in, ik heb (helaas) net m'n draagdoek verkocht.

Wie heeft er nog leuke tips? Van een collega hoorde ik al de Outlet in Roermond (whoohoo :D) en Wildpark Gangelt...

2. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.816
    691
    113
    Vrouw
    stad van venlo zelf. kun je leuk winkelen. en evt zwemmen met de kleine maar dat kun je bij CP ook natuurlijk :p

3. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ja de outlet is leuk :D
    uuhm verder klein zwitseland mja daar heeft je kindje nog niet veel aan met 4 maanden hihi
    toverland is ook niet echt iets ...uuh moeilijk , en erg , ben in Venlo opgegroeid maar kan me zo niet echt iets bedenken nja de stad in Venlo zou ik laten gaan daar is niet veel aan haha

4. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    In Venlo hebben ze ook Ballorig en 't zwarte water mooi bos gebied waar je kunt wandelen, en vlakbij is ook Taurus steakehouse waar je lekker kunt eten bowlen etc.. veel plezier!

5. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Is dat een beetje te doen met de kinderwagen?

6. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Ben niet super bekend daar, maar de stad Venlo zelf is erg leuk, om een dagje te shoppen en zo. :)

7. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Ja dat is wel te doen met een kinderwagen, ook op de hei zweefvliegtuigen kijken, moet je maar even googlen hoe de routes lopen daar.. ben er lang niet meer geweest eigelijk hihi

8. Mopje

Mopje Fanatiek lid

18 apr 2011
    2.753
    1
    0
    Friesland
    Half uurtje rijden: Zoo in Overloon, en als je het leuk vindt is er ook nog een Oorlogs en Verzetsmuseum met veel vliegtuigen, tanks enzo. En winkelen in Venray, wat kleiner dat Venlo, maar vind ik wel gezelliger!

9. mommy1983

mommy1983 VIP lid

30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    je kan gaan shoppen in velo, Maastricht en overloonse zoo is leuk.

Je hebt er ook toverland maar daar is je kindje nog te klein voor.

De outlet is ook leuk idd in roermond en dan kan je ook effe de stad in roermond bekijken.

Misschien een keer zwemmen in cp meerdal? voor de afwisseling haha

10. Ienieminie

Ienieminie Bekend lid

8 apr 2007
    727
    0
    0
    Leerkracht Basisonderwijs
    Wildpark Gangelt is erg leuk!
    De Groote Peel in Ospel, kun je lekker wandelen. Goed te doen met kinderwagen.

11. kimr1

kimr1 Bekend lid

13 aug 2008
    545
    0
    16
    Als je gaat shoppen in Venlo, vermijdt dan de zaterdag. Ik haat Venlo op zaterdag ;)
    Zooparc Overloon is inderdaad heel leuk.
    Of een bezoekje aan de Hertog Jan brouwerij. Vond ik ook erg leuk. En dan het lekkerste ijs van Nederland eten in Arcen ;)

12. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.816
    691
    113
    Vrouw
    in venray kun je inderdaad ook leuk winkelen :). ben geboren in venlo (7 jaar gewoond) en toen 7 jaar in venray gewoond en toen weggegaan uit limburg!

maar wat ook leuk is, is wel 3 kwartier rijden vanuit venlo. kinderstad heerlen! weet alleen niet of dat iets is voor n kindje van 4 maandjes oud zou je anders even moeten kijken op google :).

13. anouk31

anouk31 Bekend lid

22 nov 2006
    590
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Zuid Limburg
    Even de grens over naar dierentuin in Duisburg! Erg mooi en niet duur. Er is ook dolfinarium bij. Is ongeveer half uurtje rijden.

14. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Iedereen heel erg bedankt voor de tips, ik heb ze allemaal opgeschreven! Nu maar hopen op een beetje leuk weer, de vooruitzichten zijn niet zo heel denderend...

15. mona23

mona23 Niet meer actief

met de kabelbaan over de floriade, lijkt me ook leuk.
    thermaalbad in arcen, en dan een heeeerlijk ijsje eten bij clevers in arcen.
    kinderboerderij hagerhof in venlo

16. sam32

sam32 Bekend lid

14 jul 2010
    701
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben afgelopen zomer ook in dat park geweeest met onze baby en dochter van toen 4. Wij zijn een dagje naar Eindhoven geweest, naar Roermond, naar Venlo en een dag naar toverland. Die steden waren allemaal leuk,vooral Roermond vond ik een mooie stad. En in het park is het zwembad erg leuk!

Deel Deze Pagina