Wat is souperieur tomaatmascarpone?

Discussie in 'De lounge' gestart door Joycey, 23 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joycey

Joycey Niet meer actief

Hoi :D

Ik ben altijd iemand die zoveel mogelijk vers probeert te koken en dergelijke, maar heb nu van de supermarkt (waar ik niet zo vaak kom) bij twee kraskaarten gratis een product ontvangen.

Het product: Unox souperieur tomaatmascarpone.

Wat is dat, is dat lekker en wat kan ik ermee? Is dat gewoon soep uit een zakje? Of is dat een pasta-basis?

Wie kan het mij vertellen? Eventueel met tips/ervaringen :cool: Dan kan ik beslissen of het het waard is om op te gaan halen of dat ik ze op de plaatselijke weggeefhoek ofzo zet voor anderen.

2. Delta

Delta Niet meer actief

zoals ik lees op internet is het een cup a soup..

3. minon

minon Niet meer actief

Google verteld mij dat het om cup-a-soup gaat.

4. Toeteke

Toeteke Fanatiek lid

15 jan 2014
    1.613
    685
    113
    Vrouw
    Het is idd een cup a soup. Ipv het poeder wat normaal in een zakje van cup a soup zit, is dit een soort pasta. Daar voeg je ook gewoon heet/kokend water aan toe, zoals normaal ook. En voila, een luxe cup a soup. Ik vond em erg lekker!

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Oh, ja, krijg nou wat. Het ieniemienie-plaatje op de kraskaart laat inderdaad het cup a soup-logo zien. Jeetje, het is nog kleiner dan een speelkaart. Coopa Holanda, mijn neus! :p

Oké, dan ga ik het wel eens uitproberen. Als er iemand rond 4 uur een opkikker kan gebruiken, ben ik het wel :cool: Bedankt!

Deel Deze Pagina