Buggy actie Babydump

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Annie24, 31 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Ben nu al nieuwsgierig en wil niet tot morgen wachten tot ik kan bellen, dus daar komtie:

Je krijgt nu bij de babydump bij aankoop van een buggy een buggy-up (zo'n ding waarmee je je buggy aan de muur kan hangen) cadeau. Nu hoef ik zo'n ding niet, maar wil wel een buggy kopen. Heeft iemand enig idee of dat ik dan die 14,95 korting kan krijgen of een cadeaubon ofzo?

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Bij Babydump is veel mogelijk mbt die korting/cadeau acties. Ik denk niet dat je de waarde als korting op de buggy krijgt, maar dat ze je aanbieden om er bijvoorbeeld een parapluutje bij te geven oid. Beetje gek voorbeeld, maar ik denk dat ze het zo gaan doen.

Mn vriendin heeft de kinderwagen daar gekocht, maar wilde persé een maxicosi en niet het goedkopere merk autostoel. Zij kregen dus een bedrag gekort op de officieel maxicosi.

3. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Ik denk dat je de helft van de waarde in korting krijgt. Dat had ik ook bij de wagen omdat ik de luiertas die je gratis kreeg niet wilde.

4. Minnie78

Minnie78 Actief lid

16 jan 2011
    254
    0
    0
    Noord Brabant
    Zover ik weet geven ze bij Babydump geen korting als je het kado niet wil hebben. Wel wordt het bedrag in mindering gebracht als je hetzelfde artikel van een ander merk wil hebben. Dus een ander soort autostoeltje of verzorgingstas bijvoorbeeld.

Deel Deze Pagina