Ik ben sinds maandag begonnen met weightcare. Vandaag dus de 5de dag dat ik bezig ben. En ben al 2,5 kilo lichter!!!! Nu ben ik echt veel te zwaar en moet er nog veel meer af, ben ben hier al zo blij mee!! Heb het gevoel dat er echt een knop om is. Ik heb nu echt geen behoefte aan lekkers. Vind de shakes en repen goed te doen, alleen de vanille shake vind ik tot nu toe niet lekker. Een shake met magere yoghurt vind ik erg lekker. En gelukkig geen honger gevoel! Wie doet er nog meer aan weight care?
Ik zit er ook over na te denken heb me er alleen nog niet in verdiept. Welke maaltijd sla jij over en wanneer neem je bijv zo'n reep?
Dit is hoe ik het doe: 7.00u shake 10.00u fruit 12.30u reep 15.00u fruit 17.30u shake met magere yoghurt en verder eet ik nog wat groente. Verder drink ik veel thee en 1 a 2 drinkboullion per dag. En soms neem ik tussendoor wat worteltjes of komkommer. Verder mag je ook veel rauwkost. Maar dat lust ik helaas niet. Ik heb er voor gekozen om eerst 3 maaltijden te vervangen. Maar je kunt ook alleen ontbijt en lunch vervangen en dan gewoon avondeten.
Ohja, als je erover denkt om te starten.....weight care is nu in de aanbieding bij de etos, 2de gratis.
Ik ben er 2 januari min of meer mee begonnen.. Twee keer op een dag een shake maar soms ook maar een en dan s middags brood zodat mijn lichaam wel geprikkeld blijft.. S avonds normaal eten (ook best een frietje of stuk pizza) en ben 2,7 kg kwijt!
Super!!! Hoeveel wil jij in totaal kwijt? Ik doe de eerste weken zoveel mogenlijk vervangen en daarna wil ik ook gewoon gaan avondeten Ik heb gisteren ook een broodje gehad. Had een werklunch in een broodjeszaak. Heb wel de magerste genomen met filet american
Minimaal nog 10 maar niet alleen met shakes.. Had ze nog staan en mijn man wilde ze weggooien dat vond ik zonde dus dacht ik ga ze toch maar eens opmaken.. Daarna gewoon gezond eten daarom doe ik nu af en toe normaal eten
Wat goed dat het al zo snel gaat! Heb van de zomer ook shakes gedaan en viel toen 6 kilo in een maand af. Maar kreeg veel last van mn darmen van die shakes helaas (borrelen etc) dus toen maar weer gestopt. Heb nog 2 bussen staan en zou zoooo graag weer willen beginnen ermee maar geen zin in weer dat gedoe met mn darmen Succes! Ps ik maakte ze in de blender klaar. Heerlijk! Net een milkshake!!
Vorig jaar 20 kilo er mee afgevallen. ik deed ontbijt een shake en middag een reep en s'avonds normaal eten. na de zomer was ik een beetje aangekomen en na de feestdagen ook dus ben nu weer bezig af te vallen maar nu wel anders met minder eten en niks snoepen. op een gegeven moment kwamen de shakes en repen mijn neus uit. succes met afvallen!
Heb drie jaar geleden twee weken de vijfdaagse minikuur gedaan, daarna wilde ik overdag weight caren en 's avonds gewoon (gezond) eten en zo gingen de eerste 6 kilo eraf...maar toen was ik zwanger en moest ik stoppen Overdag was het wel te doen maar het avondeten in dat pakket was echt niet lekker, behalve de omelet...de minestrone soep verving ik door kipfilet met wokgroente bijvoorbeeld. Ga het nu zonder weight care proberen, tis hier vooral de avondsnack die me nekt...
Ga gewoon lekker gezond 6x per dag eten en gooi die vieze repen en shakes de deur uit. Ga lekker sporten en blijvend afvallen. je lichaam heeft brandstof nodig en kan niet leven op shakes en reepjes. Kan zo wel zeggen dat je krap de 1100kcal haalt. Als je ze al haalt. Je bent je lichaam aan het uitputten. Nu gaat het snel straks gaat het in spaarstand en slaat het alles op wat je tot je neemt. En ga je aankomen. Dan nog niet gezegt wat er gaat gebeuren als je straks weer normaal gaat eten dan gaat je lichaam namelijk alles opslaan en ga je aankomen als een tierelier. En ga je eens verdiepeb in wat je eet. Filet americain mager en gezond?
Daar was ook mijn gedachte En ik snap ergens wel dat mensen voor shakes/repen gaan, want alles vliegt eraf, maar is niet echt gezond of goed voor je lichaam.. En voor een blijvend resultaat zonder al teveel loshangend vel (wat je krijgt als je zo snel afvalt) kun je beter gewoon op je voeding letten en je verdiepen in wat er wel/niet gezond is. Dat geeft uiteindelijk een mooier/gezonder/blijvend resultaat.
Heeft een goede vriend van mij ook gedaan. Hij viel echt veel kilo's af,ik stond te kokhalsen bij die shakes en soep en diverse,bah wat zag het er chemisch uit. Maar goed,hij voelde zich er prettig bij en je zag duidelijk dat hij slank werdt... En toen,toen begon het toch wel duur te worden en ging hij minderen..nog maar 1 shake,en verder gezond eten. Hij snoepte niet hierbij....maar de kilo's kwamen er langzaam weer aan. Hij was zo blij met zijn behaalde resultaat,en nu is hij weer terug bij af.
Ik ben toevallig gisteren ook begonnen. Shake 2x per dag en 's avonds normaal eten. Het is bij mij echt de feestdagen wat eraf moet, zo'n 3 - 4 kg. Verder moet ik de meiden hierboven wel gelijk geven. Het is veel beter, gezonder en effectiever om je hele eetgedrag om te gooien.