pfff ik kan het niet vinden hoor. Heb een broek gekocht met blauw zwart en wit erin.. en zoek daar een lang t-shirt of tuniek bij. Dus echt tot over je kont. Net geen jurkje ( broek is geen legging, maar wel vrij strak ) ik wil er graag iets wits zwarts of blauws op. Of gecombineerd.. Maar ik kan het dus niet vinden.. GRRRR.. Liefst korte mouwen. Iemand een tip ?
Hema of h&m? Die hebben altijd wel basics. H&m heeft ook wel minder basic shirts. In het nieuwe boek stonden ook veel zwart wit shirts.
MAXI MY LACE LONG TANK TOP NOOS 2 PACK - NL MAXI MY S/S LONG U-NECK NOOS 2PACK - NL MAXI MY LONG TANK TOP NOOS 2PACK - NL Ik koop ze altijd bij de Vero moda, zijn super fijn en je hebt ze in alle soorten, maten en kleuren.. Ideaal! Vallen ook helemaal over je kont heen overigens.
sorrie ben een zeur.. Bij H&M kan ik het niet vinden. Heb ik wel al gekeken. Bij miss Etam zit ook niets naar mijn zin.. En de drie shirts. Die eerste vind ik echt niets met dat kant. en bovendien heeft die geen mouwen en de laatste oo niet. Dat is geen optie.. die tweede kan wel, maar is wel erg basic.. sorrie ik zei het al.. ben een zeikerd.. hetgeen ik zoek is ook niet simpel te vinden, want heb al heel wat winkels en webshops gehad.. w.s. gewoon niet te krijgen wat ik in mijn hoofd heb.
Nee hema heeft het ook niet.. @ mango.. ja dat komt in de buurt.. ! maar dat lijkt dan weer niet gelijk maar aan de zijkanten op te lopen
Dat kan wel kloppen, op die foto. Kijk maar even op de foto's eronder, op die foto's is de top niet in de broek gepropt Het is niet zo'n handige foto inderdaad.
@ Cynnie; ja die komt ook aardig in de buurt.. echter de mouwen vind ik wat lang voor van de zomer...