we hebben iets meer dan een jaar geleden een nieuwe laptop gekocht bij stapless voor ong. 471 euro nou ging hij al snel kapot en dit was een hardware fout wat dus een fabrieksfout is en hij werd gemaakt en dit viel onder de garantie nu is deze fout 4 keer voorgekomen (4x exact hetzelfde blauwe scherm) en dus zou nu de laptop opgestuurd worden en we uiteindelijk ons geld terug krijgen nou 5 weken later krijgen we eindelijk bericht dat we een bedrag van 241,24 kunnen ophalen. maar is het niet zo dat we het hele bedrag moeten terug krijgen? we hebben de laptop meer niet als wel gehad en het is 4x dezelfde fout geweest waarvoor hij terug opgestuurd moest worden dit valt dan nog steeds onder garantie lijkt mij?
Toen mijn gsm nog in garantie was en niet meer kon gemaakt worden heb ik toch echt het volledige bedrag teruggekregen. Ik vind het maar erg dat je voor een laptop in garantie, die je meer niet dan wel gehad hebt maar zo weinig terugkrijgt. Ik zou daar echt niet mee akkoord gaan.
nee we gaan er zeker niet mee akkoord inmiddels is hij natuurlijk wel uit de garantie maar dan nog het is dezelfde fout elke keer elke keer is de harde schijf vervangen dus hier is dan de garantie nog niet van verlopen
Nou de garantie van je apparaat wordt niet verlengd wanneer hij wordt gerepareerd. Bijv als je een koffiezetapparaat koopt met 2 jaar garantie, en na 1.5 jaar gaat deze kapot en krijg je een nieuwe, dan krijg je niet nog eens 2 jaar garantie daarbovenop. De garantietermijn van het eerste apparaat blijft gelden! Neemt niet weg dat ze wel wat coulanter mogen zijn na zoveel ellende met 1 apparaat. Overigens zou ik na 4x hetzelfde probleem mijn geld steken in een ander merk!