Morgen een verjaardag vanaf 13:00, maar zit te denken om eerder weg te gaan en daar in de buurt nog iets te gaan doen met de kinderen, voor een uur of 2. Iemand leuke tips? Anders wordt het gewoon de kinderboerderij in Leiderdorp denk ik
madurodam ben je wel meer dan 2 uur zoet mee hoor! naturalis red je wel andere optie is naar strand in scheveningen, lekker uitwaaien en mocht het onverwachts toch regenen dan ziet de pathé en sealife er ook en op de boulevard en naast de pathe zit de mcdonalds als je nog een ongezonde lunch wilt en ook lekker is het beren restaurant, helemaal aan het eind van de boulevard links als je met je rug naar het kurhaus staat
Naturalis of Madurodam vind ik echt zonde voor 2 uur. Vroeger wel eens naar Naturalis geweest met oppaskinderen en waren echt wel langer dan 2 uur zoet. Kost ook nog best wel wat voor een paar uur. Het Geertje is inderdaad erg leuk, had ik niet aan gedacht! Strand is ook leuk, even afhankelijk van het weer. Maar kan je de auto daar een beetje fatsoenlijk kwijt? Pluktuin is ook leuk! Maar.... De kinderen liggen net een half uur op bed, misschien gaat het niet helemaal lukken om om 9 uur weg te rijden
Als het weer tegen zit zijn het omniversum of Museon ook erg leuk. Anders inderdaad lekker naar Scheveningen. Corpus is ook leuk.
Onze jongste is inmiddels wel 6 maar erg gevoelig, durf het dus niet zo goed, omdat je als je kind het te eng vindt en gaat huilen je weg moet en je je geld kwijt bent. Maar wil er graag een keer naartoe en is op zich wel een goede tip Maar goed, jongste was pas om 9:15 (half) wakker dus zijn pas rond 11:30 weggegaan naar de verjaardag. Maar voor de volgende keer ga ik de tips onthouden!