Broekje met sokjes eraan vast

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door M02, 28 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Ha meiden,

Gisteren alvast een shirtje gekocht voor ons ukje, wat heb je veel keuze!! Veel leuke dingen gezien, o.a. van die broekjes met sokjes eraan vast, maar..zijn die handig?

2. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    de eerste weken heb ik veel boxpakjes gebruikt ipv kleren, dat is een soort romper met benen en sokken en lange mauwen,erg handig, ze slapen toch erg veel en dat ligt erg lekker en je blijft niet aan en uit kleden.

Succes met sjoppen, blijft leuk he :D

3. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ideaal!
    Normaal bij een baby schieten de sokjes altijd uit!

4. MG2011

MG2011 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vond het dus 3x niks. Mijn zoontje had erg lange benen, dus het paste nooit.

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier een van grote voeten ook geen succes

6. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

5 jan 2010
    523
    0
    0
    Ik zweer er bij haha...
    Dat is echt per persoon verschillend. Ik heb ze juist heel graag terwijl mijn buurvrouw ze juist verschrikkelijk vind. Haar kindjes paste het niet en trokken de voetjes eruit enz.
    Maar mijn kindjes hebben er weken in gelegen voor ik ze wat anders aan deed. Ik deed dan ook wel eerst sokjes aan en dan het boxpakje met voetjes of broekje met voetjes dan bleef het wel mooier zitten maar vond het ideaal.
    Lekker doen wat je leuk vind en kopen wat je mooi vind en practische lijkt. Is voor iedereen weer anders.

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik had hetzelfde met onze dochter..

8. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    ik koop die nog steeds in de maat 92 enzo.vind ik erg handig.en staat erg schattig.

9. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    nu natuurlijk alleen als pyama's.

10. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    ik vind ze ook geweldig! Hartstikke handig, en lekker warm. De boxpakjes zijn helemaal fantastisch, daar ben ik nog steeds superfan van :D. Jammer dat ik ze hier maar tot maat 68 vind...

11. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Die dingen bestaan echt wel groter hoor! c&a heeft ze sowieso in 74 ook, maar volgens mij ook nog in 80. Babywalz heeft ze ook in grote maten en h&m heeft ze zonder voetjes t/m 86 volgens mij.

Broekjes met voetjes zijn volgens mij alleen handig bij hele gemiddelde kindjes! Mijn zoontje paste ze al heel snel niet meer, die heeft lange benen. Ik vind het dus ondingen! En geef de voorkeur aan gewone broekjes met bambinosokjes (v/d kruidvat) die blijven netjes zitten.

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Hier een paar van die pakjes gehad met sokken er aan. Alleen die van Mexx zat goed, rest zat echt heel raar.
    Inderdaad boxpakjes zonder voeten hebben ze in maat 86 bij H&M, mijn zoontje draagt ze 's nachts als pyjama.

13. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik vond ze niet fijn. Wel als pyjama, maar dan zónder sokjes. Wel als 1 pakje zeg maar.
    Maar met die sokjes eraan vast moeten de beentjes wel net zo lang zijn als het broekje, anders zit het niet goed.

14. Fransa

Fransa Niet meer actief

Hier in Frankrijk verkopen ze bijna niet anders maar vind ze persoonlijk echt niet fijn. Je kindje moet idd hartstikke gemiddeld zijn anders zijn de beentjes te lang (voetjes schieten er dan uit) of te kort (kindje moet beentjes krom houden in pakje). Heb ze wel zonder sokjes, die vind ik wel fijn. Vind je op meerdere plekken.

En idd, als je dan goede sokjes wilt hebben moet je eens bij de Kruidvat kijken. Blijven supergoed zitten. Hier dan. En anders slofjes van Bobux/Robeez/Shooshoos kopen. Gaan ook niet uit....

Veel plezier met shoppen!

15. nonnie26

nonnie26 Niet meer actief

ik vond en vind het ondingen het zit nooit goed hier en datzelfde geld voor boxpakjes maar daar vind ik zelf geen klap aan dus dat zal vast meewegen in mijn besluit hahahaha, succes met shoppen!!

16. Konijn

Konijn Niet meer actief

Ik vind ze héél onhandig. Sokjes zitten namelijk vaak niet op de goede plek (flubberen maar wat) en soms zijn de pijpen ook te kort.

Ben fan van gewone broekjes en losse sokjes.

Maar goed... ik had (en krijg) een zomerkindje en die heeft eigenlijk sowieso bijna geen sokjes aangehad.

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik vond het ook niets. Had er een paar gekregen maar ze zaten voor geen meter.
    Boxpakjes wel, trouwens. Die vond ik in ht begin wel erg fijn hoor! En nu slaapt ze nog in boxpakjes, wel zonder voetjes eraan.

18. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Ik vind het niks, ze passen bijna nooit goed. Bovendien vind ik het ook echt niet mooi dus koop ik ze om die reden alleen al niet.

19. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Verschrikkelijk... koop ze zelf nooit en die ik krijg gaan meteen in een zak voor kleding die weg kan.

Boxpakjes zijn randgevalletje... de mooie zijn op 1 hand te tellen. Mogen wat mij betreft onder geen bedding van zo´n goedkoop zacht stofje zijn. Oilily heeft afentoe wel hele mooie.

20. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    gruwel!!! vooral in beige. en ik vind het ook ondingen met aan / uit kleden. vaak met knoopjes op de rug. wie verzint dat!?

Deel Deze Pagina