Hoi, even een vraag; ik weet dat het bijna onmogelijk is maar ik ben 2 dagen geleden "ongesteld" geworden. Veel vroeger dan mijn normale cyclus, wel helder rood bloed maar heel waterig. Geen stolsels geen slijm helemaal niks en nu is het alweer over. Dus ik denk ben gewoon ongesteld geworden en heb gewoon een korte cyclus, maar altijd als ik ongesteld word is de pijn in mijn borsten over maar nu...zo'n pijn en gezwollen en vooral rond mijn tepels, alsof er hele dikke harde klieren zitten. Ik kan toch niet toch zwanger zijn, dan zou ik toch niet bloeden lijkt me? Volgens mij moet ik gewoon een test doen, wat vinden jullie?
Jammer dat er geen verloskundige reageerd. Mijn borsten doen inmiddels enorm zeer, nmaar goed moet er maar ff doorheen dan denk ik. Gisteren een zs test gedaan en die was negatief.
Hoi Igor35, ik had inderdaad ook voorgesteld eens een test te doen, want wie weet was je vorige menstruatie een innestellingsbloeding, zeker icm je klachten, maar helaas, negatief dus. Ik moet zeggen dat ik ook niet precies weet waar dan ineens die zere borsten vandaan komen. Ik weet ook niet of ik dit als een menstruatie zou beschouwen hoor, want een cyclus van 6 dagen dat ken ik niet. Ik denk dat het gewoon spotting is geweest, dus onbekend tussentijds bloedverlies, wat op zich niet vreemd is, maar ik kan de combinatie met je zere borsten niet verklaren. Wat ik zou doen is het dus even afwachten en over 2 weken nog eens een test doen. Ik denk dat als je zwanger bent en dus daar de klachten van hebt, je dan een positieve test zou moeten hebben. Groetjes Brigtte
Hoi Brigitte, dank je wel voor je antwoord. de bloeding was na 22 dagen (meestal zit ik rond de 28-32). Ik heb geen cyclus van 6 dagen hoor...gelukkig niet maar de menstruatie was gewoon heel anders en inderdaad in combinatie met de zere borsten. Gelukkig ga ik 17 februari naar de gynaecoloog (ik krijg een inwendige echo) en wie weet. Ik ga er vooralsnog maar vanuit dat het gewoon een ander soortig ongesteldheid is geweest en als de borsten pijn blijven doen de gynaecoloog maar vragen, ik ben er dan toch.