ja, ze hadden hem voor lichte huid of getinte, dus heb de lichte genomen Heb hier btw de sample op die ik zaterdagochtend gehaald heb bij de DA, ook de lichte.
Hijs lekker dun, ik hou daar persoonlijk wel van. Je hebt echt HEEL weinig nodig. Je krijgt een minisample thuis, maar die kan je zeker 4 keer gebruiken
ik had 'm in mn handen gehad en weer terug gezet....dacht zal wel net zo'n drama zijn als de getinte dagcreme van nivea...maar kan 'm gerust kopen dus
Ja vond dat echt smerige zooi had verwacht dat die van garnier niet veel beter zou zijn...maar ga 'm dan toch maar kopen
heb de sample aangevraagd maar sh*t kon je ergens klikken voor de kleur? Ben benieuwd heb ook de garnier voor de ogen en die is ook erg fijn..
kun je geen before and after plaatsen is leuk om te zien Nivea is een rotmerk! Heb nu van L'oreal dies ook erg goed
Hier nog een enthousiaste gebruikster!! Ik ben wat cremes en foundation wel een verwent poppetje. Ik gebruik al jaren Chanel creme en Lancome foundation (die Miracle Teint). En koop nooit iets van Garnier eigenlijk maar ik ben hier echt heel blij mee. Vooral nu. Ik ben bijna 40 weken zwanger en heb echt geen zin om me iedere dag volledig op te maken en met deze creme zie je er wel verzorgd uit zonder dat je geplamuurd bent en scheelt weer een handeling. Dagcreme en foundation in 1 Ik heb laatst ook mijn wenkbrauwen laten verven dus nu alleen creme, oogpotlood en mascara en klaar is kees!! Ideaal!!
is die creme ook geschikt om echt vlekjes te bedekken? Ik heb acne gehad waardoor ik nu nog wat vlekken en oneffenheden op mijn huid heb. Ik ben ook vrij donker, is die donkerste dan donker genoeg? Klinkt goed verder, want ik heb nu steeds foundation van Dior die me rond de 50 euro kost.
O goeiemorguuhhh ik lees het al, ga een proefmonster aanvragen van de donkerste variant. Anders zie ik er straks uit als een Geisha...
Hahaha, ben je echt donkergeteint dat? Ik heb een proefmonster opgehaald en een tube gereserveerd, het was op en er is een ware run op dat spul, haha. In China schijnt het ook een grote hype te zijn!
Bloem, ja ik ben vrij donker, net zoiets als jij zo op de foto's in het show jezelf topic te zien. Maar nu lees ik dat je geen proefmonsters kan krijgen van de donkere variant dus ik ga hem toch maar eens gewoon proberen. Ben benieuwd of ze hem hier nog hebben.