ja en hier bij het kruidvat waren ze net bakken met proefverpakkingen bij de kassa neer aan het zetten
Zojuist de BB Cream gekocht. Bij Etos zijn nu alle huidverzorgingsproducten 3 halen 2 betalen Heb de lichte variant gekozen ( ben echt heeeel licht van mezelf) en eigelijk is deze nog te donker voor me Had er veel meer van verwacht. Ik vind het gewoo een getinte dagcre, niets meer en niets minder. Mijn Dior forever foundation mag dan wel 40 euri kosten, maar de BB Cream doet helaas niks voor me Heb veel rode vlekjes van acne littekens en nog gewoon supergoed te zien na de BB, na de Dior foundation niet. Ook moet ik er alsnog matterende poeder over doen anders lijk ik wel een glimbal en dat heb ik na de Dior forever niet De lichtste kleur is nog veel te donker voor lichte mensen. Ik zie er uit of dat ik 3 weken in Spanje heb lopen bakken met de BB haha
Ik krijg ineens overal rode vlekken op m'n gezicht Ook ruft de BB Cream enorm. Heb hem er een paar uur opzitten en word misselijk van de erge parfumdamp dat het spul heeft Ik ga het er gelijk afhalen, wat een rommel Ook écht niet gemaakt voor mensen met den gecombineerde of vette huid, want je lijkt net een glimbal, en hij is vrij vet. Denk dat menigeen er verstopte poriën van krijgt Serieus, lijkt wel of ik nu overal muggebulten heb, het jeukt en heel m'n gezicht zit onder de rode vlekken.
hadden ze de monstertjes bij jullie kruidvat nog niet? ik heb deze eerst genomen omdat ik ook een hele lichte huid heb, en niet tegen alle producten kan...de ga 'm eerst zo proberen
Idd, maar die lagen er niet, zowel bij de kruidvat als de etos niet en op het proefmonster van de garnier hyve of FB moet je 3 weken wachten, en zoveel geduld heb ik nooit als je naar deze review kijkt ( voor en na foto) zie je dat hij echt voor geen mallemoer dekt. zelfs na 2/3 lagen nog niet. ik zag er echt uit als een boswortel, zo oranje, en dat bij de lichtste kleur
Heb hem net nog mogen ruilen bij de etos Koop nu nooit meer iets zonder het te testen, en weet nu dat ik op mijn gevoel moet afgaan en nooit meer moet kijken naar de reclame hype Wel fijn dat je op internet veel reviews kan lezen met bijv voor en na foto's, had ik eerder moeten doen. Zit nu met een gezicht vol puisten en het jeukt ontzettend, en dat terwijl ik normaal alles verdraag.
Ik dacht dat ik zo'n moeilijk hoofd had als ik de reviews hier zo las. Bij mij sloeg het ook erg oranje uit, daarna werd mijn huid rood en sowieso glom ik erger dan de spiegel Gelukkig was het een proefmonster, want ik wilde hem eigenlijk kopen.
Alleen de parfumwalm al die er aan de crème zit, bah! Echt een penetrante lucht, lijkt wel een sterk geparfumeerde bodylotion die je op de gezicht smeert En idd erg oranje en het verstopt je porieen en glimt super erg. Ik sta nog steeds onder de uitslag en dat heb ik echt niet gauw. Ik ben blond van mezelf en echt vrij blank, maar met de lichtste crème leek het alsof ik 3 lage slechte zelfbruiner op had of te lang onder de zonnebank had gelegen ook dekt hij 0,0. Elk rood vlekje komt er gewoon doorheen, en je moet er echt matterende poeder overheen doen anders is je voorhoofd net een spiegel ik vond het gewoon een getinte dagcreme die meurt en glimt/verstopt en erg oranje is
Njah, die erg fruitige walm had ik nog kunnen hebben... Maar dan wil ik niet als glimmende wortel over straat Ik heb ook een licht huid en blond haar, dacht dat de lichte kleur zo bleek uitviel lol. Ik wil niet weten hoe de medium eruit ziet qua kleur. Vind het wel jammer dat het zo tegenvalt. Hou er niet van om make-up te dragen, een getinte creme klonk ideaal.
De reclame met yfke is denk ik ook gephotoshopped of ze heeft de crème nogineens op, want yfke is ook erg licht en lijkt geen wortel hihi
Nee ik had het wel gevraagd, maar ze zei dat ze die nog zouden krijgen. En ik ben altijd zo ongeduldig... Nou ja, misschien meng ik hem met een gewone dagcreme, dan istie misschien wat lichter
Was jij ook bij de kruidvat? Want de tube is wel open natuurlijk. Ik wist niet dat ze dat terug namen!