Garnier- BBcream

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 30 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

@devil: jij bent volgens mij ook niet super licht qua huidskleur, maar als je erg blond en blank bent van jezelf lijk je met dat spul net een wortel. Ik ben net zo blond en blank als Yfke, en lijk net een wortel die te lang op Ibiza heeft gelegen met de lichte kleur :D

@foxter: hier bij de Etos teruggebracht, deden ze niet moeilijk over, ik zou het dus gewoon proberen als ik jou was ;)

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Haha Daantje hoe jij dat beschrijft! Is niet om te lachen natuurlijk want je bent er gewoon allergisch voor maar staat wel leuk geschreven ;)

Ik dacht na de eerste reacties; wow wat een super spul dat ga ik halen maar nu denk ik toch maar niet ;) heb ook een lichtere huid en wortel heb ik nooit willen zijn..

Dacht dat het topic over de naam zou gaan, waar komt dat vandaan? Vind dat zo raar in die reclame 'BiBi' 'BiBi' en dat volgens mij wel 100 keer

3. SeaShell

hey meid

ik dacht dus ook na de openingspost dat het geweldig spul moest zijn, maar niet dus hihi

BB staat voor Blemish Bal. BB cream is in azie al echt jaren 1 van de favoriete dingen op beauty gebied, en nu heeft Garnier er dus 1 gemaakt met de naam BB cream, maar eigelijk lijkt het vanaf de verte nog niet op de echte BB cream's uit Azie.

Als je googled op granier BB cream review, dan lees je echt dat 9 van de 10 mensen het rommel vind

mijn hele gezicht jeukt nog steeds haha, maar dat is ook niet gek als je die lucht van die crème ruikt, kan nooit huidvriendelijk zijn als het zo sterk is geparfumeerd.

en echt dom dat er maar 2 kleuren bestaan : voor de lichte huid of voor de getinte huid. tussen de ene lichte huid en de andere zit een wereld van verschil. de ene lijkt dus net een wortel met dat spul, terwijl de ander er misschien goed uitziet.

Bij foundation kan je tenminste uit 30 kleuren kiezen en zit er altijd wel 1 bij die bij je huid past.

Elk mens heeft van nature OF een rose ondertoon in hun huid, OF een gele ondertoon, dus het kan nooit voor iedereen gemaakt zijn.

offtopic: wat superleuk dat Gelani er een babybroertje bij krijgt :D :D

4. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Echt rommel dus.. Nou snap ik waar het voor staat, niet echt duidelijk in de reclame ;)

Idd vaak rose of gelig maar dan zit je met 2 teinten niet echt goed!

Jeukt het nog? Koud washandje op je gezicht doen helpt misschien? En je goede crème erop ;)

Ja leuk hè! Wordt dus een echte jongensmama (altijd het idee gehad dat ik een meisjesmama was maar blijkbaar niet haha) wordt straks vissen en kikkers vangen, deed ik vroeger ook :D

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Toevallig gister een proefmonster gekregen bij de kruidvat.

Dacht echt straks ben ik ook zo'n wortel maar bij mij is hij wel heel mooi! Dus wat mij betreft wel een aanrader :p had de lichte en ik heb zelf een heel licht gezicht.

6. Yvon81

Yvon81 Actief lid

22 apr 2009
    406
    0
    0
    Oirschot
    Heb ook de lichte variant gekocht en bij mij ook superresultaat.
    Normaal altijd dior foundation en die blijf ik ook zeker gebruiken, maar lekker voor het gemak ga ik deze ook vaak gebruiken.
    heb ook een lichte huid, maar wel donker (geverfd) haar dus mss dat het dan beter kan. Bij mij echt niet oranje....

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    dus, conclusie;

jet is niet meteen "rommel" als sommige personen er niet tegen kunnen en het bij hun oranje wordt. Hier ook totaal niet oranje.

8. Ennas86

Ennas86 VIP lid

19 jul 2008
    5.468
    1
    36
    ik hen hem ook net gekocht, en hij echt super! idd geen oranje hoofd! ik ben dr blij mee!:)

9. MHMW

MHMW Niet meer actief

Deze creme is echt flut! Ontzettend vlekkerig, mijn huid reageert er ook erg slecht op.

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Heb hem na deze verhalen ook maar eens geprobeerd, werd wel nieuwsgierig. Ik vind het geen wereld van verschil, ik heb van mezelf ook geen vlekkerige huid, maar het ziet er wel wat beter uit dan zonder. Ik heb van mezelf echt een gevoelige huid, kan soms helemaal rood uitslaan, maar hierbij geen last van. Het smeert ook niet vlekkerig uit en ik heb geen oranje huidskleur nu. Heb de lichte kleur genomen.

11. SeaShell

De conclusie is eerder dat je het zelf moet proberen om te weten hoe het is. Mensen kopen massaal producten omdat het er zo leuk uitziet op tv of in de bladen waar 100x gephotoshopped is. Als je de reclames moet geloven verdwijnen je puisten ook als sneeuw voor de zon met clerasil of krijg je grotere tieten door borstvergrotingspillen in een potje vd drogist, en krijg je met axe horde vrouwen achter je aan, en val je 10 kilo per week af met alcachofa de laon shotjes van tellsell

Het is dus ook niet meteen "goed" omdat enkele mensen het geweldig vinden

ieder mens is anders, dus bij de een is het perfect en bij de ander troep. Dus iedereen moet het dus zelf uittesten om tot een persoonlijke conclusie te komen

12. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Deze creme is aankomende week in de aanbieding bij de kruidvat, ik weet niet of dit landelijk is ;).
    En volgens mij was de prijs E. 9.95...maar zeker weten doe ik het niet :)

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ja, klopt, ik heb hem vandaag in de aanbieding bij het Kruidvat gekocht. Zag het verder nergens staan, alleen op de bon de korting, ach ja, mooi meegenomen.

14. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik heb hem bij de DA met 4 of 5 euro korting gekocht :)

15. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik wacht nogsteeds op mijn proefmonster.

16. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    ik heb vandaag mijn sample gekregen, ben benieuwd.

17. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Weet niet of ie nog werkt maar van de week met mijn voordeelpas was ie maar 3,90. :$

18. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb nog altijd mijn proefmonster niet binnen, mischien toch maar zelf gaan kopen maarja strakjes word ik ook zo oranje als een wortel beetje zonde van het geld dan hahaha

19. mamavanjesper

mamavanjesper Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.135
    0
    36
    Tukkerland
    ik heb vandaag het proefmonstertje binnen gekregen.En vindt het wel fijn spul,mijn huid ziet er nu wel egale uit.Heb toch wel veel vlekjes/pukkeltjes.
    Maar geen wortel geworden:)

20. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Dan ga ik ook eens kijken, ik kan normaal nooit iets vinden wat bij mijn huidtint past. Ben echt veel te bleek haha.

Deel Deze Pagina