Pretecho

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door caroline16, 8 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caroline16

caroline16 Niet meer actief

Hoi Meiden

Morgen ochtend hebben mijn vriend en ik een pretecho.
    Ik ben nu 26 weken zwanger en we willen graag het geslacht weten. Dit kon namelijk niet bij de 20 weken echo omdat de kleine toen telkens de beentjes bij elkaar hield..
    Maar, hoe groot is de kans dat dat nu weer gebeurd?

xxx

2. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Dat kan altijd natuurlijk, daar is geen percentage van in te schatten hoe groot die kans is. Als hij/zij zo het fijnste ligt kan het natuurlijk vaker voorkomen.
    Misschien gaat het als het zo is een paar minuten later wel anders liggen of geeft ze wat tikjes tegen je buik zodat het wat gaat draaien.
    Bij ons lag het telkens met de handen voor het gezicht en toen heeft ze dit ook gedaan.

3. caroline16

Pff, ik hoop het niet, we hadden al het geluk dat we 2x de 20 weken echo moesten doen, maar allebei de keren lag die met de beentjes bij elkaar..

4. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Was bij ons ook een keer, maar daar kun je toch weinig aan doen. Misschien als ze een paar keer tikken dat het even gaat verliggen en kunnen ze het nog zien. Bij 26 weken is het vaak toch al wat duidelijker/groter dan bij 20.

5. caroline16

jaa, we zien het morgen ochtend wel.. ;)

6. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Hou je het geheim of vertel je het iedereen?
    Wij wisten het bij 17 weken al, toen bij 20 bevestigd en daarna bij 26 + 32 ook nog eens. :)
    Wij hebben het geheim gehouden.

Deel Deze Pagina