Ben helemaal uitgekeken op senseo, ik vind het eigenlijk niet te drinken. Wat is nou lekkere koffie en wat voor apparaat zou ik het beste kunnen aanschaffen? Ik wil geen kapitaal uitgeven aan een superdeluxe espresso machine, zo veel koffie drink ik nu ook weer niet Misschien toch maar weer aan de filterkoffie? Al die cupjes en zo zijn ook best duur en niet altijd lekker....
Wij hebben een Nespresso gekocht met melkopschuimer! Ik drink geen koffie, maar mijn vriend wel. Hij is er fan van! Apparaat was 145 euro, maar ze hebben nu nog een actie bij Nespresso dat je dan voor 70 euro aan cupjes mag bestellen! Die krijg je cadeau! Dan valt het dus allemaal heel erg mee!
Hier een dulco gusto. Maar man drinkt geen koffie en ik niet elke dag. Dus dan valt het wel mee qua prijs van de capsules.
Wij zijn heel tevreden over de dolce gusto. Apparaat is niet zo gek duur en de verschillende soorten koffie zijn heerlijk!
Nespresso is heel lekker en verschillende sterktes te krijgen. Wij hebben de pixie met en los melkopschuimapparaat van een ander merk. Wij gebruiken alleen de merkcupjes, andere (lidl, de) vinden we niet zo lekker. Ik drink meestal maar 1 kopje koffie per dag en mijn man alleen in het weekend dus dan lopen de kosten niet zo op. De cupjes zijn zo'n 35 - 40 cent per stuk. Maar tegelijk denk ik dan: voor een lekkere cappuccino bij een café oid betaal je gerust 2-3 euro..
Wij hadden de Dolce Gusto maar toen deze kapot ging zijn we overgestapt op Tassimo. Wij vinden het veel lekkerder. Onze visite viel het direct op. Zij vonden de koffie ook lekkerder. En ik ben inmiddels verslaafd aan de Oreo chocolademelk (de Milka chocomelk vind ik te waterig). Volgens mij heeft Tassimo nu tot februari een actie lopen. Of voor 40,- verschillende soorten koffie of 20,- terug op je rekening. De machines zijn van het merk Bosch en heb je in verschillende prijzen. De duurste is volgens mij rond de 100,-
Zal wel aan mij liggen, maar mij doe je geen plezier met al die cup- en capsule-toestanden. Geef mij maar een "gewoon" koffiezetapparaat met filter. Voorbeeldje: PROLINE PCM125 bij Vanden Borre: gemakkelijk vergelijken en aankopen !
Hier ook een filter apparaat, met verse bonen. Werkt geweldig, en is veeel betere koffie dan senseo 😁
We hebben zowel nespresso als een gewone filter automaat. Daarbij een apparaat om bonen te vermalen want verse koffie is echt veel lekkerder . Verder staat er een melkopschuimer in huis om heerlijke cappuccino te maken
Wij hebben hier een senseo omdat het snel en makkelijk is, maar ook een gewoon goedkoop koffieapperaat voor filterkoffie. Eigenlijk vind ik de filterkoffie gewoon veel lekkerder, en goedkoper
Hier een apparaat waar verse bonen in gaan. Ik vind het heerlijk! De smaak is heel puur! Wij hebben nu een gaggia maar er zijn ook wel andere merken die goedkoper zijn
Wij hebben een Nespresso U. Ik drink geen koffie, dus het is alleen voor mijn man en visite. Met verjaardagen gebruiken we het gewone filterapparaat die mijn ouders nog in de kast hebben staan. Zij hebben een espresso machine en een nespresso voor in de caravan.
Bedankt voor de tips! Denk dat ik voor een filterapparaat ga of iets met verse bonen. Maar welke. Maakt het merk nog uit dan? Je hebt ze in zulke verschillende prijsklassen...
Wij hebben een delonghi volautomatische espresso machine, dat is er eentje waar bonen ingaan, en je krijgt heerlijke kopjes koffie. Echter is dit wel een investering, want deze apparaten kosten al snel meer dan 400 euro...dus als je iets goedkopers zoekt zou ik voor een dolce gusto/nespresso, of gewoon een filterdoorloop koffiezetter.
Ik heb een Bosch bonenautomaat. Wel een luxe maar ik kan niet meer zonder 😄 Hij kost wel in aanschaf 339.- maar daarna kun je gewone bonen gebruiken, op den duur verdient hij zichzelf makkelijk terug. Voor nespresso zijn die cupjes altijd zo duur... Dit is mijne, Bosch Benvenuto Classic TCA5309. Zoek maar bij bol.com oid