Hoi hoi Heb telkens problemen met mijn andere toestel dus nu een beetje aan het orienteren op een ander fototoestel. Mijn oog is gevallen op de Canon 230 HS. Iemand hier ervaring mee? bevalt hij goed? Negatieve punten? Hier kun je toch ook bepaalde kleuren naar voren laten komen. Zoals een rood shirtje en de rest zwart/wit?
Ik heb mijn man je stukje net laten lezen en hij zegt dat je beter deze kunt kopen. Panasonic Lumix DMC-TZ20 Black - Digitale Foto Camera - Fotografie Ik heb er verder niet veel verstand van, maar hij werkt in een winkel waar ze die verkopen en zegt dat deze camera heel goed is. Maar goed dit beantwoord niet echt je vraag
Dank je voor je reactie.... zal daar ook een op gaan neuzen. Heb nu coolpix s3100 maar wat een %&***%##% ding. Is al voor de tweede keer weg voor reparatie dus ben er klaar mee....
Hmm ik wou ook die coolpix maar lees er slechte recensies over. Volgens mij ben je niet de enige. Wil ook een nieuwe camera aanschaffen. Zit nu te denken over een Sony Nex.. Welk type weet ik zo niet, zie soms ook door de bomen het bos niet meer. Gaat mij er meer om dat ik snel fotos kan maken, helemaal als de kleine er straks is. Bij mijn digitale camera is de sluitertijd (zeg ik dat goed) te lang. Hij moet heel lang "laden" voordat je weer een foto kan maken.
idd coolpix zou ik niemand aanraden. Ook een lange sluitertijd. Maar ja telkens kapot. Heb nu wel een spiegelreflex maar is zo;n gedoe om die mee te nemen. dus wel een simpel klein toestelletje. Maar die wel snel is