ervaring canon 230 hs

Discussie in 'De lounge' gestart door bumpie, 20 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bumpie

bumpie Niet meer actief

Hoi hoi

Heb telkens problemen met mijn andere toestel dus nu een beetje aan het orienteren op een ander fototoestel. Mijn oog is gevallen op de Canon 230 HS. Iemand hier ervaring mee? bevalt hij goed? Negatieve punten? Hier kun je toch ook bepaalde kleuren naar voren laten komen. Zoals een rood shirtje en de rest zwart/wit?

2. Mistique

Mistique Fanatiek lid

7 mrt 2010
    1.053
    0
    36
  3. bumpie

bumpie Niet meer actief

Dank je voor je reactie.... zal daar ook een op gaan neuzen. Heb nu coolpix s3100 maar wat een %&***%##€% ding. Is al voor de tweede keer weg voor reparatie dus ben er klaar mee....

4. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Hmm ik wou ook die coolpix maar lees er slechte recensies over. Volgens mij ben je niet de enige.

Wil ook een nieuwe camera aanschaffen. Zit nu te denken over een Sony Nex.. Welk type weet ik zo niet, zie soms ook door de bomen het bos niet meer.

Gaat mij er meer om dat ik snel fotos kan maken, helemaal als de kleine er straks is. Bij mijn digitale camera is de sluitertijd (zeg ik dat goed) te lang. Hij moet heel lang "laden" voordat je weer een foto kan maken.

5. bumpie

bumpie Niet meer actief

idd coolpix zou ik niemand aanraden. Ook een lange sluitertijd. Maar ja telkens kapot. Heb nu wel een spiegelreflex maar is zo;n gedoe om die mee te nemen. dus wel een simpel klein toestelletje. Maar die wel snel is

Deel Deze Pagina