Hey, ik heb een vraag en ik hoop dat jullie me er een beetje mee kunnen helpen. Sinds 3 maanden heb ik een vriend en in november (18 november) ben ik voor het eerst met hem naar bed gegaan, dit was ook mijn eerste keer seks en het ergste wat maar kan gebeuren gebeurde ook, het condoom scheurde.. de volgende dag heb ik de morning after pil gehaald en zo'n 18 uur na de seks ingenomen. Ik ben niet aan de pil. De 25ste werd ik gewoon ongesteld dus ik was opgelucht, de ongesteldheid hielt 5-6 dagen aan wat normaal is bij mij. Op 3 december ook (veilige) seks gehad + nog voor de zekerheid het condoom nagekeken of er geen gaatje in zat. Nu merkte ik een paar dagen geleden dat ik bloedverlies had, eerst een klein beetje en een dag later was het iets meer en donkerrood bloed, ook zet het zich niet door zoals ik normaal ongesteld ben + het is dus 13 dagen te vroeg. Zou dit een innesteling kunnen zijn? ): het is nu 3 dagen bezig en lijkt al minder te zijn. help? ): Nog even een schema gemaakt zodat het iets duidelijker is.
Hoi, Het lijkt me onwaarschijnlijk dat het een innesteling is. Door de morning after pil kan je cyclus een beetje van slag zijn waardoor je bloed verliest. Ik denk dus eerder daar aan. Ik kan het natuurlijk niet met zekerheid zeggen, dus test wel even over 7-10dgn Groeten Evelien