115 gas en licht voor een appartement en 80 per 3 maanden voor water. Voor gas en licht krijgen we wel altijd terug.
Water weet ik niet eens zal ik toch eens naar gaan kijken. Gas en licht 90 euro per maand, ga ik vandaag of morgen wel even verhogen. Oude woning wel dubbelglas maar dubbelglas zegt vaak helaas ook niet veel,2 volwassenen 2 kinderen
Gas en licht 150 euro per maand. Is ons eerste jaar hier en heb het iets hoger laten zetten. 3 personen. Water is 17 euro per maand. Zal zo allemaal iets meer worden met de baby erbij. Oh ja appartement 70m2 ongeveer....
140 per maand voor gas en licht hij eneco. Eigenlijk 110 maar heb em hoger gezet. Gebruiken veel stroom mn door airco en electrisch koken. Hebben een tussenwoning en gezin van 3 personen elke dag thuis. Water is 60 euro per maand maar daar zitten alle gemeentelijke heffingen bij in voor riool en kliko's.
Een tussenwoning 1974 dubbelglas, kunststofkozijnen en ??jaar geleden nieuwe buiten muren, ons gezin bestaat uit 2 volwassenen en 2 kinderen (2 poezen en nog wat vogels) Wij gaan deze maand over van NLEM naar Woonenergie. Wij betalen voor gas/elec. 159,- elke maand en voor water 20,81 (10 maanden). De prijs voor gas/elec. konden we wel naar beneden bijstellen ik weet nog niet wat het bedrag wordt bij de nieuwe. Wij hebben een regenton dat water gebruiken we om planten en dieren water te geven. Met douchen dan eerst even onder de douche dan de kraan uit en inzepen en dan afspoelen, dat scheelt ook weer water. Ik doe sinds kort ook alle stekkers uit het stopcontact als we het niet gebruiken.
Ik betaal 25 euro per maand aan waterschap en 180 euro aan gas/electra. Heb een hoekwoning, oud en niet echt super geisoleerd
Wij betalen 180,- per maand voor gas en electra. Hoekwoning, drie personen en mijn man is altijd thuis met de kleine. We krijgen wel altijd geld terug, maar betaal liever maandelijks iets meer. Water 80,- per vier maanden. Ook hier krijgen we altijd wel iets terug.
140 voor gas en elektra en 21 voor water. We wonen in een 2-onder-een-kap (nieuwbouw 2012). Ik denk wel dat we iets terug gaan krijgen.
Destijds iets van Eur 450,- per maand voor glw. Nieuwbouwhuis, 350m2 woonoppervlak, vier personen. Vloerverwarming en wasmachine droger die heel veel aanstaan.
175 gas en elektra, 65 water (met belastingen). Wij wonen in een tussenwoning, overal dubbel glas, zonnecollector, meeste grootverbruikende apparaten zijn a++(+). Wij krijgen op jaarbasis altijd behoorlijk terug. Ik zet de bedragen expres hoger om niet voor verrassingen te komen te staan aan het einde van het jaar. Ons werkelijke gas/elektrabedrag is geloof ik 120 euro. Water rond de 50 euro.
Wij betalen nu voor een halve tussenwoning (ene kant wel een vast huis en de andere kant vanaf halverwege onze muur een huis) met dubbel glas maar niet helemaal super geïsoleerd een voorschot van 140 voor gas en elektra en 11 per maand voor water. Eind dit jaar gaan we als het goed is verhuizen naar onze nieuwe woning en die is voorzien van HR++ glas en een top goede isolatie. De huidige bewoners betalen daar nu 160 per maand aan gas en elektra en 20 voor het water. Wij houden die gewoon aan als we gaan verhuizen. Dan kan het altijd meevallen. Nu krijgen we ook bijna 280 terug van gas en elektra. Hebben trouwens al jaren energiedirect.
Wij wonen in een hoekwoning, betalen 147 per maand aan energie (Essent). Volgens het verbruiksoverzicht zullen wij wat terug krijgen. Water bijna 16 per maand maar hier moeten wij altijd bijbetalen.
138 voor gas en licht bij Essent. Krijgen ieder jaar nog wat terug. Hebben tussenwoning met kunstof kozijnen en dubbel glas en nieuwe cv ketel. Ik ben thuis dus tv e.d. staat hele dagen aan. Wel hebben we energiezuinige apparaten. 15 euro 10 x per jaar voor water. zijn met 4 personen.
Wij wonen in een rijtjeswoning, bijna alles dubbel glas. We zijn met zijn 4-en en hebben standverwarming. Laatste maanden veel thuis wegens ziekte en nu als gastouder aan het werk. 90 en 45 stroom en warmte 15 water 12 verplichte huur warmtewisselaar van feenstra (stadsverwarming) Samen dus 162 euro.
Flat, 2 kinderen, 2 volwassenen. Slecht geïsoleerd, ongeveer 70m2 Wij betalen 120,- per maand bij essent en krijgen ieder jaar tussen de 220 en 350 terug. We gaan straks verhuizen naar een eengezinswoning, hoekwoning, dus wat dan de stand van zaken wordt weet ik nog niet.