Volgens mij hebben wij nu iets te veel ja. Wij hebben er voor gekozen om ons warm water met een boiler te verwarmen. Dit betekent meer stroom maar minder gas. Verder denken wij dat we de komende jaren eerder meer stroom gaan verbruiken dan minder als de jongens groter worden. Maar klopt ja terugleveren levert niet echt veel op.
135 of 140 euro, zoiets aan gas & stroom samen. Maar wij zijn echt grootverbruikers wat betreft stroom. Wij vinden het dat ook wel waard Water is iets van 42 euro per 3 maanden. Juist omdat hij per 3 maanden komt heb ik daar het minst zicht op.
Omgerekend met de teruggave 67 euro gas en elektriciteit met 4 personen, 1gezinswoning tussenwoning. Altijd iemand thuis. We hebben het kunstmatig hoog staan. Einde van het jaar krijgen we 500 euro of meer terug, we betalen gem 110 per maand. We zitten bij Eneco. Water 44 euro de 3 maanden en hebben we na een jaar een paar euro minder verbruikt. Ik denk dat we het best aardig doen zo
In ons appartement betaalden we 130 pm nu wonen we in een eensgezinswoning en hebben we hem op 150 gezet.
Ik zit in een appartement, goed geisoleerd en in mijn eentje op 55 euro voor gas en licht 8 euro voor water Ik krijg altijd wel wat terug, maar dat heb ik liever dan dat ik terug moet betalen
Dan gaan wij hem van de winter ook maar eens gebruiken, wij hebben er ook een maar nog nooit gebruikt.