Het is teeee vroeeeeeeeeeeg! Maarja toe maar weer, mijn lichaam zal wel alvast in het ritme komen voor als de kleine man er is! Nog meer vroege vogels? Toch eenzaam zo vroeg in de ochtend
Mogge! Hier 1-tje die al vanaf half vier beneden is. Vandaag wordt ik ingeleid en ik werd door maagzuur mijn bed uitgedreven haha. Je bent dus niet alleen!
Wat spannend!!Hoe laat moet je in het ziekenhuis zijn en is het je eerste?,, Maagzuur ja ik weet hoe je je voelt, heb er aan deze kant ook erg last van nu haha.
Neuh, het is onze 3e. Moet om zeven uur bellen om te kijken of ze nog plek hebben. Zo ja moet ik er om half acht zijn. Ga nu ondertussen ook maar eens in actie komen, anders moet ik ondanks dat ik zo vroeg opstond toch nog gaan haasten haha. Je 'moet' vanmiddag gewoon even een tukkie doen, dat is dan weer het voordeel van zwanger zijn. We mogen lekker luilakken haha. Succes vandaag!
Ik ben ook wakker!!! Maar dat komt omdat ik me vent wakker moet maken anders gaat ie zn nest niet uit dus zit nu wat te eten en duik ik nog ff tot 9 uur me bed in
hier ook al sinds 5 uur wakker. Manlief moet er dan uit end an zet ik mijn wekker ook altijd. Normaal ga ik nadien weer slapen maar de kleine kwam ook al en wil nu niet meer slapen. En ben zo moe @ chantal, spannend joh. Hopelijk gaat alles vlot. Liefs
hier ook al vanaf 5.30 manlief moest naar het werk en ik blijf dan altijd beneden want ben bang de kids wakker te maken maar jah zo zijn ze ook wakker geworden met resultaat dat ik hier al met twee aktieve kids zit die me koekies jatten diie nog vanaf gisteravodn op tafel liggen...
Hier ook alweer ruim een uur wakker. Ben er vannacht ook al 2x uitgeweest om te plassen. Nu maar niet terug gegaan naar bed.Boterhammetje op met een decaf en maar even mail checken en hier komen. Ben nog wel moe dus ga misschien straks weer mijn bedje in. Chantal.....succes vandaag!!Spannend hoor.
Hmm...dat herken ik...ik zit er gemiddeld 2-3x per nacht op. En dan moet ik echt nodig.Maar ja...hoort erbij. Denk dat ik toch beter nu weer mijn bed in kan.Het is nu nog donker en dan val ik toch wel sneller weer in slaap. Trusten iedereen !!!
hier gaat de wekker helaas altijd om 05.00 . dan ga ik er ook altijd uit om brood te smeren voor me vriend. ik ga nu maar even lekker warm douchen en daarna boodschappen doen. dan is het gelukkig nog rustig in de supermarkt
Hier ook al vanaf 5 uur wakker... Het liefst kruip ik ook terug in bed maar dat zit er niet in met die kleine koters om me heen.
hier ook al wakker vanaf 5 uur... moet vandaag werken om 8:45.. maar mijn vriend moest al beginnen om 6:00... dus heb ik hem weg moeten brengen omdat ik anders geen auto heb !! ERG vervelend... gelukkig slaapt mijn meisje bij m'n moeder anders had ik haar ook al zo vroeg wakker moeten maken...