Hoi, Wellicht iemand die tips heeft, het gaat dan vooral op de zwarte pannendragers en de zwarte plaatjes die op de brander zitten. Wie weet hoe ik ze goed schoon en vetvrij krijg? Zonder dat ze gaan roesten. Groetjes
Ooit de tip van een collega gehad om ze in een vuilniszak te stoppen met voldoende ontvetter. Vuilniszak dichtknopen, nachtje laten weken en je veegt alle zooi er zo af zonder teveel moeite. Geen roest, mooi schoon! Echt de beste tip die ik ooit gehad heb op huishoud-gebied
HG vet weg. Fantastisch spul. Ik gebruik het wel al vanaf het begin dat ik het fornuis heb. Misschien scheelt het dat het geen “oud” vet is.
Met schuurmiddel en bijhouden,niet pas als ze al hopeloos zijn.Bij mij zijn net als nieuw terwijl ze oud zijn.
Met Dasty van de Wibra. Mega chemische zooi, maar echt de allerbeste onvetter. Het wordt zelfs gebruikt als remmenreiniger. In de gootsteenzetten, inspuiten en even 10 min laten weken. Doekje of sponsje erover en afspoelen. Super!!
Mijn moeder deed ze altijd in een vuilniszak met een beste scheut ammonia. Dicht knopen en dan nog een zak er omheen. Nachtje laten liggen en je veegt het vuil er zo af.
Met die fijne schuursponsjes die je oa bij de wibra kunt halen. (Ze kosten iets van 10 voor 50 cent).