Na een paar jaar voor het uitzendbureau te hebben gewerkt, en vorig jaar 9 maanden thuis te hebben gezeten is het dan eindelijk zover... Sinds Oktober 2011 werkt mijn vriend via een uitzendbureau bij een bedrijf als administratief medewerker. Het bedrijf was zo blij met hem dat hij medere taken heeft gekregen en zich langzaam omhoog kan werken. En gister kreeg ik ineens een sms met de tekst: Vanaf 1 febr krijg ik een jaar contract. Eindelijk... Ben zo blij, en hij natuurlijk nog iets blijer , na jaren solliciteren (vooral vorig jaar toen hij thuis zat) werpt het zijn vruchten af.
Wat fijn! Gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat jullie erg blij zijn! Is toch een stukje zekerheid in deze tijd. Op het werk van mn man wordt er al een week of 3 gezegd dat hij een contract gaat krijgen, hij wordt als enige uitzendkracht uitgenodigd bij bijeenkomsten voor de vaste medewerkers e.d... dus ik hoop binnenkort ook zo'n sms te krijgen! Want dan geloof ik het pas echt..
Super zeg!! Hier net zo'n verhaal. 1x 6 maanden thuis gezeten en nu al een paar jaar uitzendkracht bij 3 verschillende bedrijven. Hier hopelijk in april goed nieuws.