Hallo meiden! Ik probeer al heel de avond iets met Adobe uit te printen, maar hij print telkens maar een deel uit! Ik heb er even een printscreen gemaakt, het 'gekleurde/heldere' gedeelte print ie alleen uit, terwijl ik toch 'alles' heb geselecteerd bij af te drukken pagina's... Kan iemand me helpen?? Bekijk bijlage 216064 Ik heb ook vanalle andere instellingen geprobeerd, staand ipv liggend enz... Het moet echt op dit formaat aangezien er spaarpuntjes op geplakt moeten worden. (het gekleurde gedeelte is dan 1 pagina)
Nee bij staand doet hij het ook niet (sorry had ik later pas toegevoegd), dan print hij zeg maar alleen de linkerbovenhoek uit.
Dan print ie het wel volledig uit, passend op één pagina. Maar dat is te klein, dan kan ik 'm niet invullen en kunnen er geen spaarzegeltjes op.
ik kan alleen nog bedenken dat er dan iets anders ingesteld moet worden bij pagina-instelling. Dat daar iets niet goed staat.
Ja ik heb daar ook naar gekeken, ook zowel liggend als staand gebruikt enz... Pff ik geef het maar effe op denk ik, al zoveel inkt verspild.
Zo te zien in je printpreview is het origineel een A3 (witte achtergrond is je A4) Ik neem aan dat je een A4 printer hebt dus je zult dan toch als je het op 1 blad wil hebben het op passend maken moeten zetten. Mocht het vel dan niet geheel op het a4 staan dan moet je het document nog ff draaien. Als je het wel op ware grootte wil heb je waarschijnlijk de bovenkant al wel. Misschien kun je de onderkant dan printen door hem pagina 2 te laten printen of hem uitlijnen op de onderkant ipv de bovenkant. Soms werkt het ook door het 'witte' kader te verschuiven met de muis in het previewkader Hoop dat het zo lukt!!
Pagina 2 wil hij niet printen, hij blijft maar staan op 1 pagina...ik heb de bovenkant al idd afgeprint, maar dan stopt hij en print de onderkant niet af. Hoe moet ik hem uitlijnen op de onderkant? Het kader verschuiven gaat helaas niet... Thx voor het meedenken meis!!