Ik heb de Quinny Speedi sx TOPLINE PAPILLON dreami & maxi cosi te koop staan. er zit ook nog een luiertas bij. alleen geen wagen zak voor de wandel wagen in zet. er zit ook een mugnetje en regenkap voor de dreami bij. en een qunny dekentje voor in de wagen. als je intresen hebt pb me maar . zal zo nog even een foto's plaatsen
de wagen met wagenbak en luiertas moet nog een foto maken van de maxi cosi maar hij is in de zelfde kleursteling
Heb je nog foto's van de voorkant en de zijkant van de kinderwagen bak. Heeft de wagen eigenlijk zwenkwielen en wat vraag je ervoor.
vraag er 400 euro voor foto van de maxi cosi heb ik niet. en hij staat ook bij me ouders dus kan ik niet nu maken
Sorry maar dan kan ik een andere kinderwagen die ik op het oog heb voor minder geld nieuw kopen. En daar kies ik dan voor. Hoop dat je hem snel hebt verkocht, want het is een mooie wagen.
voor 399 heb ik de quinny kinderwagen model 2007 nieuw. dan moet je alleen zelf een voetenzak halen en maxixosi. het is wel een fijne wagen maar ik zou er voor een 2e handse zeker geen 399.- voor geven. heb de mijne verkocht voor 225 en vond dat een mooi bedrag. succes met de verkoop want het is wel een mooie en fijne wagen
bedankt voor de tip. maar zit er dan ook een wagen bak bij. want bij de babydump kost de wandel wagen 349 de wagen bak 179 de maxi cosi 124 en de vorzorgings tas 44,95 en dan heb ik gewoon gekeken want dit is een limit edition.
ja die zit er dan zeker bij. www.babysuperstore.nl. ik heb er ook 399 voor betaald helemaal compleet heb toen de maxicosi + voetenzak los moeten kopen endat was bij elkaar 180euro maar je hebt zowiezo een autostoel nodig als je een auto hebt. ik weet dat het de limit edition is maar die staat hier regelmatig bij van asten. model 2007 heeft ook een limited edition precies zo