Hoi Het onderwerp zegt het al toch?? Ik ben gisteren en vandaag mijn slijmprop aan het verliezen en het is allemaal aan het rommelen. Nu las ik dat het nog weken kan duren eer het echt op gang komt, maar ik vroeg me af hoe het bij jullie was?? (begin nu toch wat nerveus te worden)
Mijn ervaring. Rond 22u verloor ik steeds stukjes van de slijmprop en diezelfde nacht begon het... Ik was toen 9dagen overtyd.
Ik verloor maandagmiddag de slijmprop. 's Nachts begon het te rommelen en om 10.00 uur dinsdagmorgen was ze er. Was toen precies 38 weken.
Mmm, Spannend dus Ik heb ook wel eens gehoord dat de tweede vaak op dezelfde dag (van de week, niet termijn) als de eerste wordt geboren. Ik hoop er dan een beetje op. Bij de oudste begonnen op woensdag ook de weeën en donderdag mochten we haar in onze armen houden
Bij eerste verloor ik na twee dagen inleiding s nachts mn slijmprop en braken mn vliezen in het ziekenhuis om 0.30 om 9.00 ging ik aan de weeenopwekkers... Nu bij deze heb ik al een stuk slijmprop verloren maar op beetje gerommel af en toe gebeurd er niks... ze zeggen dat het idd nog wel even kan duren maar wie weet begint het bij jou snel! Succes
Bij de eerste verloor ik de slijmprop toen het sinds een paar uur goed aan het rommelen was. 's Avonds zette het door en 's nachts is de oudste geboren. Dus hetzelfde etmaal nog, sinds verlies slijmprop. Bij de tweede verloor ik de slijmprop voor het eerst bij 31 weken, ik had toen ook een hoop (darm)gerommel. Gelukkig gebeurde er toen verder niks. En ik verloor 'm weer bij 40 weken toen ik al een tijdje weeën had, en een paar uur later werd de jongste geboren.
Dinsdag nacht verloor ik mijn slijmprop... ik gelijk helemaal bang want ja er zat bloed bij! gelijk mijn boek er bij gepakt en gelezen dat die de slijmprop is... moest die dag ook naar de vk dus dat was handig. Zijn vertelde dat het nog lang kon duren... woensdagnacht begonnen de weeen... woensdag avond was mijn kindje er
Ik heb 'em bij mijn eerste bevalling echt niet voorbij zien komen Wel wat meer afscheiding in de laatste weken voor de bevalling, maar dat heb ik nu ook. Is het echt een bolletje slijm??
Om 11 uur 's ochtends slijmprop verloren, om 1 uur 's nachts braken mijn vliezen en gelijk weeën, om 6 uur s ochtends kindje geboren dus ook binnen 24 uur slijmprop verloren en bevallen!
Ik denk dat ik hem meerdere keren ben verloren. Schijnt dat je dat ook opnieuw aanmaakt in de loop van je zwangerschap. De laatste keer duidelijk verloren toen het flink begon te rommelen (eerste weeën). Uiteindelijk zo'n 18u later bevallen van mn zoontje.
Ik verloor afgelopen zaterdag mijn slijmprop en zondag op maandag nacht braken m'n vliezen. En maandag ochtend om half 9 had ik m'n dochter al in m'n armen. Bij mij zeiden ze dat het ook nog wel weken kon duren, maar ben toch bevallen met 39+1
ik had ineens heel veel slijm, van die draaden. En er zat lichtroze afscheiding. Dus nee niet echt een bolletje