Hoe lang duurde het dat de bevalling begon na het verliezen van de slijmprop?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Yinthe2010, 4 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yinthe2010

1 apr 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi

Het onderwerp zegt het al toch??

Ik ben gisteren en vandaag mijn slijmprop aan het verliezen en het is allemaal aan het rommelen. Nu las ik dat het nog weken kan duren eer het echt op gang komt, maar ik vroeg me af hoe het bij jullie was??

(begin nu toch wat nerveus te worden)

2. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Mijn ervaring.

Rond 22u verloor ik steeds stukjes van de slijmprop en diezelfde nacht begon het... Ik was toen 9dagen overtyd.

3. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik verloor steeds een beetje ervan..
    Denk dat het een weekje duurde en toen beviel ik.

4. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Ik verloor maandagmiddag de slijmprop. 's Nachts begon het te rommelen en om 10.00 uur dinsdagmorgen was ze er. Was toen precies 38 weken.

5. Yinthe2010

1 apr 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mmm, Spannend dus ;)
    Ik heb ook wel eens gehoord dat de tweede vaak op dezelfde dag (van de week, niet termijn) als de eerste wordt geboren. Ik hoop er dan een beetje op. Bij de oudste begonnen op woensdag ook de weeën en donderdag mochten we haar in onze armen houden ;)

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Bij eerste verloor ik na twee dagen inleiding s nachts mn slijmprop en braken mn vliezen in het ziekenhuis om 0.30 om 9.00 ging ik aan de weeenopwekkers...

Nu bij deze heb ik al een stuk slijmprop verloren maar op beetje gerommel af en toe gebeurd er niks...
    ze zeggen dat het idd nog wel even kan duren maar wie weet begint het bij jou snel!

Succes

7. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ben de mijne tijdens de weeen verloren dus zo zie je maar....

8. paula1984

paula1984 Niet meer actief

hier ook tijdens de weeen op de wc:D

9. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Ik verloor mn slijmprop 3 weken lang elke keer een beetje.

10. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik ook. Daar was geen twijfel over mogelijk, wat een vies ding.

11. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hier ren paar stukken met 32 weken en tond 37 weken ook weer... Ben met 37+5 bevallen

12. Bri

Bri Niet meer actief

Bij de eerste verloor ik de slijmprop toen het sinds een paar uur goed aan het rommelen was. 's Avonds zette het door en 's nachts is de oudste geboren. Dus hetzelfde etmaal nog, sinds verlies slijmprop.

Bij de tweede verloor ik de slijmprop voor het eerst bij 31 weken, ik had toen ook een hoop (darm)gerommel. Gelukkig gebeurde er toen verder niks. En ik verloor 'm weer bij 40 weken toen ik al een tijdje weeën had, en een paar uur later werd de jongste geboren.

13. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    hier duurde het nog 3,5 week

14. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Dinsdag nacht verloor ik mijn slijmprop... ik gelijk helemaal bang want ja er zat bloed bij! gelijk mijn boek er bij gepakt en gelezen dat die de slijmprop is... moest die dag ook naar de vk dus dat was handig. Zijn vertelde dat het nog lang kon duren...
    woensdagnacht begonnen de weeen... woensdag avond was mijn kindje er

15. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Ik heb 'em bij mijn eerste bevalling echt niet voorbij zien komen ;) Wel wat meer afscheiding in de laatste weken voor de bevalling, maar dat heb ik nu ook. Is het echt een bolletje slijm??

16. Juni83

Juni83 Actief lid

6 nov 2011
    431
    1
    16
    NULL
    NULL
    Om 11 uur 's ochtends slijmprop verloren, om 1 uur 's nachts braken mijn vliezen en gelijk weeën, om 6 uur s ochtends kindje geboren dus ook binnen 24 uur slijmprop verloren en bevallen!

17. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Ik denk dat ik hem meerdere keren ben verloren. Schijnt dat je dat ook opnieuw aanmaakt in de loop van je zwangerschap. De laatste keer duidelijk verloren toen het flink begon te rommelen (eerste weeën). Uiteindelijk zo'n 18u later bevallen van mn zoontje.

18. sunrise19

sunrise19 Lid

13 jun 2012
    68
    0
    6
    utrecht
    Ik verloor afgelopen zaterdag mijn slijmprop en zondag op maandag nacht braken m'n vliezen. En maandag ochtend om half 9 had ik m'n dochter al in m'n armen.

Bij mij zeiden ze dat het ook nog wel weken kon duren, maar ben toch bevallen met 39+1

19. Melovekane

Melovekane Fanatiek lid

6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    ik had ineens heel veel slijm, van die draaden. En er zat lichtroze afscheiding. Dus nee niet echt een bolletje

20. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    Hier met 37 weken ongeveer al eens lijmprop verloren, en met 39 weken weer. 39.2 is hij geboren.

Deel Deze Pagina