Foetus sterft, moeder krijgt boete

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Partyrocker, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Foetus sterft, moeder krijgt boete Een vrouw uit Groningen heeft een boete moeten incasseren, terwijl ze in haar buik haar ongeboren kindje voelde sterven. Vlak voordat ze werd opgehaald door een ambulance, werd de 21-jarige Kim op de bon geslingerd omdat ze geen ID bij zich had. De vrouw was gewond geraakt doordat ze struikelde bij het verlaten van de bus. Een ongeluk met grote gevolgen: Kim verloor haar ongeboren kind. Het fatale ongeluk vond plaats op 3 maart jongstleden bij het Groninger hoofdstation. Kim wilde een klein meisje ontwijken, maar viel daarbij plat op haar buik. "Ik voelde meteen een gemene steek." De vrouw raakt in paniek en waarschuwt toegesnelde omstanders en de buschauffeur dat ze zwanger is. Een ambulance wordt gebeld en ook de politie meldt zich. Twee agenten vragen haar gegevens. Kim: "Heb ik keurig opgegeven." Of Kim een identiteitsbewijs bij zich heeft, willen de dienders weten. "Toen werd ik boos, heb ik geschreeuwd van niet. Ik lag met pijn op de grond!" Geen ID De vrouw kreeg daarop een bekeuring overhandigd wegens geen ID. "Heb ik op de grond gesmeten. Als ik toen had kunnen staan, had ik ze een stomp verkocht. Ze bleven niet eens wachten tot de ambulance er was." Miskraam In het ziekenhuis blijkt het ergste waar. "Ik had onderweg in de ambulance nog gebeden dat het niet waar zou zijn, maar ik voelde het al. Het kindje was dood." Het is al de tweede keer dat Kim een miskraam heeft, meldt de Stentor. De politie kan het verhaal van Kim niet bevestigen, omdat bekeuringen niet worden bijgehouden. De vrouw heeft inmiddels een advocaat in de arm genomen. Bent u, of kent u deze vrouw? Mail dan de redactie van Sp!ts.

2. Partyrocker

Bron. Spitsnieuws

Echt belachelijk, wat zal ze zich hulpeloos gevoeld hebben.

3. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik vind het zo bizar dat ik moet eerst zien dat dit verhaal waar is. Ik geloof er geen snars van dat boetes niet bijgehouden worden, zou wat zijn zeg! Hoef ik mijn boete ook niet te betalen vanaf nu. Ze kunnen 'm toch niet terug vinden. Daarbij neem ik aan dat het "slachtoffer" ook een papiertje heeft gekregen toen ze de boete kreeg?! Nee hoor, eerst zien, dan geloven.

4. Partyrocker

:(

Die had ze op de grond gesmeten staat er in:p..

5. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ik geloof dit verhaal niet. Zeker niet in de versie zoals het eerst op de website van de Telegraaf stond. Het heet toch maar miskraam tot 16 weken? Maar zeker de eerste drie maanden maakt vallen op je buik echt niet uit. En ook daarna hangt het verhaal van vaagheden aan elkaar: de bekeuring is nergens terug te vinden, hoezo werd haar om id gevraagd (erg onwaarschijnlijk), en in het verhaal van de Telegraaf kwam het kleine meisje dat ze ontweek ook op bezoek in het ziekenhuis en zei het meisje elke keer sorry; maar dat is toch sowieso raar? Dat meisje kan er toch niets aan doen? Dit verhaal roept meer vragen op dan antwoorden, dus het is of volledig hoax, of deels hoax. Iets klopt er in ieder geval niet.

6. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Er staat dat ze 14 weken zwanger was. Maar ik vind het ook een raar verhaal. Het is me trouwens ook mijn hele leven nog niet gelukt om plat op mijn buik te vallen.:(

7. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Met 14 weken zou je toch nog heel wat moeten kunnen hebben, qua val... Sowieso val je inderdaad niet zomaar plat op je buik, en zelfs al zou je wel plat op je buik vallen dan steekt je bekken nog meer naar beneden richting grond dan de baarmoeder bij 14 weken... Het is een ontzettend vreemd verhaal, je valt in principe altijd op handen, benen, ellebogen, wat dan ook, maar niet op je buik. En zeker niet als je pas 14 weken bent. Met 36 weken zou ik me er meer bij voor kunnen stellen...

8. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    idd vreemd verhaal

9. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Ik geloof er niks van.. Bekeuringen worden zeker wel bewaard.. Dan zou niemand meer hoeven te betalen, want ze zijn toch niet terug te vinden;)

Maar goed, iedereen stond ook op de achterste poten toen naar buiten kwam dat een peuter van 3 een boete kreeg voor wildplassen.. Bleek ook niet waar te zijn, maar verzonnen door de moeder.. Ik geloof niet dat agenten in zulke gevallen een bon schrijven.. En volgens mij moeten ze toch blijven vanwege letsel tot de ambulance er is? Er kloppen veel dingen niet aan het verhaal.. Laat de politie dat eerst maar eens bevestigen..

10. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Bent u of kent u deze vrouw? Huh, ze wordt toch gequote in dat artikel?

11. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

doet me eerlijk gezegd een beetje denken aan het verhaal pasgeleden van een moeder die verzonnen had dat haar peuter een boete voor wildplassen kreeg dat achteraf verzonnen bleek te zijn en heel NL in rep en roer was.

begrijp me niet verkeerd, als het echt zo is is het echt heeeeel erg, maar toch roept dit verhaal veel vraagtekens bij me op

12. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat begreep ik ook al niet.
    Geeft wel aan dat het artikel klakkeloos is overgenomen door spits.
    Vind het sowieso een sterk verhaal. Er kloppen gewoon té veel dingen niet.
    Was hier laatst niet iets over bij Rambam? Dat nieuws eigenlijk nog maar nauwelijks gecheckt wordt op waarheid.

13. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Oh wat ben ik blij te zien dat ik niet de enige ben! Ik vind het ook moeilijk te geloven.

Bij mij begonnen de alarmbellen te rinkelen bij het feit dat ze begon te schreeuwen tegen de agenten. Ik vind het een normale vraag, misschien wilden ze de naam overschrijven, niet goed gehoord, of weet ik wat. ALS ze een bon heeft gekregen, dan zit daar denk ik veel meer achter dan dat ze 'geen ID bij zich had'.

14. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.850
    3.365
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    vind ik ook...

15. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.861
    19.268
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Het is mij ook 29 jaar gelukt om dat niet te doen.. tot ik zwanger was. :( Ik struikelde over de drempel (hoe dom) en had mijn handen vol: ik viel plat op mijn buik. Gelukkig niks aan de hand, maar wat ben ik toen vreselijk geschrokken!!

En ik kan echt 'goed' vallen hoor! (Ik doe aan vechtsporten.) Maar je lichaam is gewoon heel anders als je zwanger bent.

Verder vind ik het maar een maf verhaal. Volgens mij echt weer zo'n "Laten we lekker de politie afzeiken-verhaal". Daar zie ik er wel meer van voorbij komen.

16. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

#18 spikkeltje, 14 mrt 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 mrt 2012
    Burgermeester is nu op tv rtv noord. Hij heeft de politie gebeld en politie zegt dat de bekeuring te achterhalen is en zijn blijkbaar de hele dag mee bezig... Word vervolgt... Zeggen ze.

Nou ben erg benieuwd wat hier uit komt rollen... ik kan me het niet voorstellen dat dit is gebeurt..

Ik was extra voorzicht in de zwangerschap. Was bang om te vallen. Was toen gladde periodes, dus kwam ook weinig buiten. En zou ook voorzichtig uit de bus stappen. Maar ja dat ben ik..

17. Dana

Dana Niet meer actief

Waarom een hele dag bezig zijn om een bekeuring te achterhalen? Er klopt helemaal niks van het verhaal van die vrouw. Maar dan ook echt helemaal niks.

18. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Tja dat heb ik niet meegekregen, was hier aan het typen...:D Ving wel iets op van moeilijk systeem... Over uur is herhaling dus zal beter luisteren en dan pas hier typen..

Deel Deze Pagina