Ik wil een gastenboek kopen om straks de kraamvisite iets erin te laten schrijven en er een foto bij te plakken! Op internet kan ik 2 boekjes vinden maar die vind ik niet echt super! Iemand nog tips waar je een leuk kraamvisite gastenboek kunt vinden>?
misschien is het een idee om zelf wat te maken ? dat je een foto boek neemt die opdeelt in vakken zodat je later er een foto bij kan plakken van de gasten die je babytje vasthouden?
heel omslachtig dit hoor, maar wij hadden op een bruiloft eens gezien hoe ze een digitaal gastenboek deden. Ze hadden een kamer met een camera erin en daar konden mensen persoonlijk hun bericht opnemen. Wij willen nu zoiets gaan doen, lijkt ons leuk dat de kleine dat later kan zien, maar zoals ik al zei erg omslachtig..
Wij hebben dit op onze eigen bruiloft ook gedaan. Wel erg leuk hoor! Maar persoonlijk vind ik het voor de kraamvisite niet zo leuk. Dan lijkt een boekje me weer leuker! Maar wij hadden voor de bruiloft zo'n apparaat gehuurd en dan krijg je een paar weken na je trouw een kant en klare dvd thuis gestuurd!
ik ben op kraamvisite geweest bij een collega, zij had een schrijfboek met een harde kaft van winnie the pooh zelf ingedeeld met foto's en namen van wie er op visite zijn geweest, ze vroeg of we dan zelf bij onze naam iets wilden schrijven, wat de eerste indruk van het kindje was en hoe ze eruit zag etc. ik vond dat heel leuk, ook voor later, met foto's van je baby en de visite en een persoonlijk berichtje
Ik heb een kraamnotitie boek gekregen van 'de Sint'. Het past in de serie van zwangerzaps babyboom boek. Je kan er details in schrijven over de baby in de kraamweek en verder je eigen notities en die van het bezoek. Er is flink wat ruimte dus ik zorg ervoor dat ik er nog een foto bij kan plakken van het bezoek.
Bij de Bruna hebben ze zulke boeken voor de kraamvisite. Ik heb nu een boek zwangerzapsnoities en die hebben wat ik las ook een kraamboek.