ik heb een vraagje ik doe zelf mee aan moeders voor moeders maar zijn er ook nog van jullie die daar aan mee doen of aan mee hebben gedaan
ik heb 10 weken mee gedaan met moeders voor moeders. ik was wel blij dat ik klaar was want die lucht...... smerig! :sick: maar ja ik zou het de volgende keer weer doen want ik weet waarvoor ik het heb gedaan.
Ik doe ook mee maar soms ben ik zo misselijk dat ik ze niet eens half vol krijg Gelukkig krijg ik nog steeds geen commentaar dus het zal wel goed zijn. Liefs
Misschien kan je iets met onderstaande topics ! Doen jullie ook mee aan moeders voor moeders. Moeders voor moeders Liefs, Hanneke!
nou ik wordt ook misselijk van de lucht ik heb nog 10 weken te gaan todat het afgelopen is maar ook ik krijg de flessen niet vol hoor ik plas nooit zoveel op een dag dus ja maar ze zijn met ieder klein beetje al blij en ik ook waqnt ik kan er toch weer iemand mee helpen en ik doe het in totaal 11 weken
Ik ga mijn laatste week in van MvM! Heb meegedaan omdat het een kleine moeite is en als je hier eens rondneust en ziet hoeveel dames in de medische mallemolen belanden, dan is het alleen maar meer vanzelfsprekend dat je meedoet! Het kost totaal geen moeite en nee, de geur is niet lekker, maar te doen hoor Nog 1 weekje en dan heb ik mijn 10 weken volgemaakt... voelt goed! Liefs
Ik doe ook mee. Zit in mijn 4e of 5e week nu en ik doe het met alle plezier. Ik wist niet hoe snel ik me moest aanmelden na mijn positieve zwangerschapstest. Net als wat anderen zeggen: het is een kleine moeite en ook ik heb ondervonden dat zwanger zijn niet vanzelfsprekend is.
Ik doe ook mee aan MvM en dit is mn laatste week. Weet waarvoor ik t gedaan heb, maar af en toe ben ik t wel zat elke keer dat opvangen hihi maar t is voor een goed doel!
ik ga morgen mijn tweede week in.. vind het een belangrijk doel Ik zet de kan wel ver van mij vandaan, want dat spul stinkt ...