Leuk: Die van mijn oudste zoon is in 2014 4x gegeven, die van mijn dochter 8x en van mijn jongste zoon staat op plaats 17.
Zal 'cutie' uitgesproken worden denk ik... Hoop ik. Maar nee, dat doe je je kind toch niet aan. Zal ook mooi staan op die diploma's en cv later.
Haha grappig zie ik Ebo-jazz staan. Ken de ouders van dit meisje. De zusjes heten totaal anders! Overigens Hayley moeilijk uit te spreken?? Staan behoorlijk vreemde namen tussen! Ieder zijn smaak toch
Zou Qut niet gewoon iets Ethiopisch ofzo zijn? Als je het uitspreekt als "koet" is het zo gek toch niet?
Qut??? Jeetje erg dom. Hayley vind ik juist heel leuk, hoezo raar?! Voor de rest echt verschrikkelijk, arme kindjes... De naam van mijn zoontje staat niet eens in de top 100 en van mijn dochtertje op plaats 97, ben er blij om, dan zitten ze straks niet met 3, 4 dezelfde naam in de klas
Ik zie trouwens Ola er tussen staan, dat is in Polen een hele normale naam. Ken ook iemand die zo heet.
Hayley is een wat ouderwetse Engelstalige naam, Fokje is een oud-Hollandse naam. Ook Ola en Fender zijn hele normale namen. De journalist die het artikel heeft geschreven heeft er blijkbaar nog niet eerder van gehoord.
Vooral die hele lange, onuitspreekbare namen, haha hoe kun je? Onze ene dochter haar naam is vorig jaar 10 keer gegeven, het jaar daarvoor 2x ( 1 daarvan is zijzelf). De naam van onze andere dochter kende het systeem niet eens, dus 0 keer gegeven vorig jaar en het jaar daarvoor 1x (dat was zij). Ook erg apart dus.
Joran bij de bekende namen tussen het koninklijk huis, vind dat echt bizar. Een crimineel kan je toch geen 'bekende' noemen... Sommige namen vind ik nog niet eens zo raar zoals Maddox, Fender en Hayley. Maar Huigje, Spijker en Gul... Dan vraag je erom dat je kind ofwel gepest wordt of later zijn naam wil laten veranderen.
Hayley is toch een vrij vaak voorkomende naam? vind er niets onuitspreekbaars aan.. De rest.. tja.. zielige kindjes