Hoe doen jullie dat ( voor de gastouders)

Discussie in 'Oppas en kinderopvang' gestart door toekomstigemam, 11 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Ik kan op de donderdag een gezin erbij krijgen met een kind van een half jaar en de ander gaat naar school. Loopafstand van 25 min. Ik zelf dat dit te ver is dus dat ik nee moet zeggen. Heb wel een auto maar kan geen vier kinderen vervoeren

2. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Ik heb laatst om die reden ook nee gezegd tegene en gezin. Enige manierwaarop ik dat zou kunnen is met een bakfiets, maar die kan ik hier helaas niet kwijt. Zou het wel heel leuk vinden namelijk.

3. Gerdatje

Gerdatje Fanatiek lid

27 apr 2012
    1.920
    0
    0
    100% Mama
    Achterhoek
    Een bakfiets zou een oplossing zijn.
    Maar voor je deze kosten er weer uit hebt.:(

4. Salsera

Salsera Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.193
    175
    63
    NULL
    NULL
    Ik zou dan ook nee zeggen als het logistiek gezien niet kan. Ik heb trouwens wel een bakfiets staan, maar ook dat vind ik niet altijd een optie. Als het giet van de regen of als het heeft gesneeuwd of wat dan ook heb ik gewoon geen zin om heen en weer te fietsen naar school. Al die kleintjes in de jassen hijsen en door weer en wind meenemen, nee hoor. Gelukkig zit ik momenteel in een positie dat ik dat ook gewoon kan weigeren.

5. tuc

tuc Niet meer actief

dan zou je idd nee moeten zeggen. Ik kreeg een aanvraag voor een babytweeling op de dag dat ik mijn eigen zoontje en nog een oppasjongetje van 1 heb...dat gaat dus ook niet. Ik heb een tweelingwagen en een draagdoek, maar dan houdt het echt op.

6. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    hoi ik had in dat geval ook echt nee gezegd. Ik vang wel ook kinderen op na school dus ik moet ook naar school lopen maar dat is max 10 min.

Deel Deze Pagina